Opzien tegen morgen....

Hey dames,

Ik lig hier lekker op de bank maar oh wat zie ik op tegen morgen....

Morgpn is het 12 jr geleden dat mijn vader plotseling is overleden. Niet dat ik hem de andere dagen niet mis of niet aan hen denk maar op de sterfdag blijf ik me toch altijd klote voelen met wat huilbuien.

En aangezien ik de laatste dagen toch al zo lekker emo ben. Pfff mis hem gewoon en hij was zo trots geweest om voor de tweede keer opa te worden.

Het was de liefste vader die ik ken en ik hoop dat mijn vriend dat voor deze kleine uk wordt!

Wat zal hij gek zijn geweest op de kleine meid van mijn zus en op onze aanstaande kleine meid.

Morgen een dagje samen met mijn zus en moeder doorbrengen. Samen naar het kerkhof en lekker uit eten. Zo proberen we er toch iets van te maken.

Liefs

Ach lieverd, ik zit met kippen vel op m'n armen en tranen in m'n ogen je verhaal te lezen.....Ik begrijp heel goed dat morgen een extra beladen dag is ook al mis je je papa natuurlijk elke dag!

Ik geloof heilig dat hij vanaf boven mee kijkt en apetrots is op z'n vrouw, kinderen en kleinkinderen.
Ik vind het leven soms zooo oneerlijk en het feit dat er zulke lieve mensen zijn die veels te vroeg van ons worden ontnomen!

Maken jullie er morgen maar een 'mooie' dag van en haal met je mams en je zus mooie herinneringen op want die zullen jullie in overvloed hebben.

Hou je taai en als je emo bent, gewoon laten gaan. We missen tenslotte allemaal onze dierbaren en een traantje weg pinken hoort er ook bij lieverd.

Dikke knuffel Lynn.

Ik heb van de week ook de nodige traantjes weggepinkt toen ik bij het opruimen een doos met spullen van mijn schoonouders vond. Mijn schoonvader zei altijd: als er bij jullie kinderen komen ga ik ze gruwelijk verwennen. Helaas, dat kan niet meer....

Huil morgen lekker je emoties van je af en geniet met moeder en zus van de mooie herinneringen.

hey meid

wat afschuwelijk zeg dat je je vader al 12 jaar moet missen. kan me voorstellen dat je er tegen op ziet. maar weet zeker dattie super trots op je is en over je waakt! ik hoop dat je morgen mooie herinneringen kunt ophalen

heel veel liefs xxxx

Och meid wat erg lijkt me dat... Het gemis sowieso maar helemaal op zo'n dag, en nu je zwanger bent dubbel zo erg want dit had hij ongetwijfeld fantastisch gevonden!

Laat je tranen lekker gaan, dat mag hoor! En geniet van t samenzijn met je zus en je moeder!

Terug
Bovenaan