Opzoek naar een leuke hanglamp voor de babykamer

A

Anoniem

Guest
Hallo Allemaal,

Ik ben ook een november moeder en we zijn nu druk bezig met de babykamer. Ik wil eindseptember alles af hebben. We hebben nu alles gekocht en besteld, maar het enige dat ik niet kan vinden is een leuke hanglamp voor de babykamer.

Ik ben opzoek naar een hanglamp waar beertjes aan hangen. Ik ben wel hanglampen met hangende sterren en vlieftuigjes tegen gekomen, maar eentje met beertjes of ander knuffeltjes niet. Weet 1 van jullie eventueel waar ik zo een lamp zou kunnen bestellen??? Ik weet ook niet of ze bestaan.

Alvast bedankt,

Pris80

Ik heb geen berenlampjes gezien. Ik ben wel een aantal keer  internet sites tegengekomen waar je een afbeelding of foto op een lampenkap kunt laten zetten. Geen idee alleen hoe duur dat is, zal helaas wel niet al te gezellig geprijsd zijn.

Succes met je zoektocht! Anne

Hallo!

Ik vind dat ze bij bouwmarkt Karwei veel leuke hanglampen hebben. Bij ons in de buurt (Apeldoorn) hebben ze een hele grote Karwei, ik weet niet of ze het overal hebben.

Groeten, Elinesmama

hoi hoi
heb je al gekeken op babywalz.nl?
daar hebben ze ook hele leuke dingen.
succes met zoeken.
liefs sil

http://www.baby-walz.com/neu/SyEngine.php
?Act=84938&Do=84685&_SSL=0&_
PagesqlArtikelgruppe=2

Op deze site staan er een paar. Misschien zit er een tussen die je leuk vindt. Wel even de link goed kopieren.

groetjes Mariska

Ik heb net gekeken en Babywalz heeft inderdaad een paar leuke. Helaas heb ik niet gezien wat ik zoek, maar mocht het niet lukken dan zal ik toch eentje bij babywalz moeten bestellen vrees ik.

Terug
Bovenaan