opzoek naar leuke kleertjes

Hallo mijn zoontje is nu drie maanden en ik begin eindelijk ECHT van hem te genieten. Ze zeggen vaak dat je je na drie maanden pas echt helemaal moeder voelt. Ook omdat het dan natuurlijk vertrouwder is geworden! Ik vind het moeilijk om kleertjes te vinden. ik vind nl. niet alles mooi. Waar ik echt van houd zijn wat klassiekere kleertjes. Grof gehaakt met houten knoopjes, ribbroekjes e.d. Ik ben nu alleen echt nog op zoek naar een merk of winkel dat dat soort kleertjes verkoopt. Heeft iemand tips en wat voor soort kleding draagt jullie baby in maat 56/62? Ben heel benieuwd!
Groetjes Lina
 
Hoi Lina,

Bij de H&M en Mexx babykleren hebben ze hele leuke jongenskleren. Echt houtje touwtje enzo. Misschien een idee?? Mexx is aardig aan de prijs en ze groeien er ook wel snel uit hoor. Bij H&M hebben ze voor weinig geld hele leuke kleding.

Veel succes en plezier.

Groetjes Esther
 
zou zeker geen veel geld aan uitgeven want in die maat groeien ze zo snel uit.

Ik kocht in die maten trouwens het liefste zachte kleding, vooral de broeken, want hoewel heel leuk, spijkerbroeken en andere canvas broeken vondt ik zo hard zitten. Dus ik kocht van die lekkere tricot broeken, soort joging broek. Nu hij wat groter is (maat 74) koop ik meer "volwassenen" kleding. Oh ja, en die broekpakjes vondt ik helemaal een drama.

succes,
linda
 
Terug
Bovenaan