Opzoek naar vriendjes

<p>Hey hey, </p><p>Ik dacht laat ik het eens zo proberen. Ik ben een jonge moeder van 23 getrouwd  heb een zoontje van 6 maanden. </p><p>Ik woon in de omgeving utrecht en mis het contact met andere moeders met kinderen.  </p><p>Ik vind het nog een beetje moeilijk om het op deze manier te doen. Maar wie weet ontstaan er wel een leuke vriendschap. </p><p>Tot gauw</p>

@Gebruiker10163131
Oh wat leuk gefeliciteerd met je zoontje geniet er maar van want het vliegt voorbij. 
Ik merk inderdaad dat er heel veel ouders zijn. Maar dat je gewoon niet in de zelfde categorie valt( oudere kinderen of al een 2de kind, of hebben vaak zelf al hun vrienden groepje.) 
@Gebruiker10085282
Wat toevallig . Gaat alles goed met de kleine man. Waar kom je vandaan ik woon momenteel in maarssen 

Heb precies hetzelfde! Wij zijn de eerste van onze vrienden. Ben een moeder van 26, mijn zoontje is bijna 5 maanden.
Hoe gaat het met je? Hoe bevalt het moederschap?
De afgelopen 5 maanden waren/zijn echt een rollercoaster, met hele leuke dingen maar ook super zware en moeilijke momenten (met name slapeloze nachten, baby die veel huilt maar overdag zo'n lachebekkie is!)

Heb precies hetzelfde! Wij zijn de eerste van onze vrienden. Ben een moeder van 26, mijn zoontje is bijna 5 maanden.
Hoe gaat het met je? Hoe bevalt het moederschap?
De afgelopen 5 maanden waren/zijn echt een rollercoaster, met hele leuke dingen maar ook super zware en moeilijke momenten (met name slapeloze nachten, baby die veel huilt maar overdag zo'n lachebekkie is!)

@ Gebruiker10092850
Wat leuk dat je reageert. Tja op een één of andere manier pas je er dan niet meer tussen je bestaande vriendengroep. Ze snappen niet dat je voor je gezin kiest en je full time moeder bent. Ook in het weekend en midden in de nacht.  
Ik moet zeggen dat ik het in het begin wel moeilijk vond.  Ik heb weinig mensen om me heen en dat hakt er wel in. Mijn zoontje was erg zwaar bij zijn geboorte (5k) en heeft de eerste maanden elke 2 uur borstvoeding gehad dat was een pittige tijd.  
Ik herken het helemaal wat je zegt. Ouder zijn is het mooiste was er is. Maar het vraagt heel wat van je als moeder, en als gezin. 
Hoe gaat het nu met je. Ik merkte dat de eerste 5 maanden het moeilijkste waren. Nu wordt het allemaal wat vertrouwder en heb ik mijn draai gevonden

Terug
Bovenaan