Orchideke: GEFELICITEERD!!!

A

Anoniem

Guest
Hey meis,

ik had ff 'ingebroken' op een ander topic omdat ik je op het forum miste en zag daar jou mooie meisje!
Wil je dan ook van harte feliciteren!!!
Hoe gaat het nu met jou en je meisje? Zijn jullie al een beetje bijgekomen van de bevalling en wanneer mag je je meisje mee naar huis nemen???
Ik hoop van jullie dat de papa zijn verantwoordelijkheid nu neemt, maar ik ben ervan overtuigd dat jullie het zonder hem ook hartstikke goed gaan redden!

Geniet maar lekker van je kersverse moederschap!

Liefs Nika

Hey,

Lief dat je aan ons denkt hoor..
Met ons gaat het al wat beter he,met mij dan eigenlijk heel goed om vorige week bevallen te zijn...kan heel goed stappen en morgen moet ik naar de gyn voor men nietjes er laten uit te doen..Mis alleen men meisje zoo hard,maar ja ik weet dat ze in goede handen is he en dat het voor haar goed is he...
Ben vandaag naar het ziekenhuis geweest voor haar flesje te geven en kreeg alleen maar goed nieuws,ze komt elke dag zo rond de 20 gram bij en nu hebben ze sinds gisteren bijna niets van melk moeten bijgeven via de sonde dus das echt wel goed nieuws he...
Toen ik haar flesje gaf heeft ze ook haal 40 ml helemaal opgedronken dus das ook goed he...ben zo blij dat ze nu beter drinkt want had daar echt wel wat bang voor hoor..
Toen ik bevallen ben hadden ze gezegd dat ze ongeveer twee weken in de couveuse zou moeten,ik ga morgen eens vragen of zo mss al meer weten wanneer ze dan naar huis zou mogen he...ben echt benieuwd hoor want wil ze zo graag mee naar huis nemen,maar ja nog even geduld he...komt wel goed.
Liefs orchideke

hoihoi, GEFELICITEERD!!!!!!!!!! meid,  goed om te horen dat alles nu goed en beter gaat, geniet er lekker van.

liefs linda  

Terug
Bovenaan