oren gaan dicht. heeft iemand ene tip?

hallo
mijn oren gaan nu weer dicht soms.
tenminste vandaag 1 oor erg vervelend. dan hoor je je zelf niet mega goed en je kids ook niet.
ken dit van me andere zwangerschappen ook.
iemand van jullie ook?
wie heeft er een tip om ze weer open te laten gaan.
op een duur gaat het van zelf ook wel, maar ja das soms erg lang wachten. aangezien het soms erg vervelend is kan zijn.
groetjes van mij
 
Hoi,

Ik heb ook sinds ik zwanger ben (nu 6 weken) dat mijn linkeroor steeds dicht gaat. Maar eerlijk gezegd dacht ik dat het door de airco enzo kwam. Maar ook dat kan dus te maken hebben met zwanger zijn. Ik gebruik dan cinuforce neusspray. Er staat niet dat je het niet mag gebruiken als je zwanger bent. En het werkt bij mij erg goed.

Liefs
 
Huh ik had hier ineens ook vaker last van maar had het nooit geassocieerd met mn zwangerschap? ook nergens over gelezen..

ik weet niet beter dan wachten tot t weggaat..
groetjes Marij
 
Hoi,

Ja ik weet er alles van. Bij de eerste heeft het echt een maand of 2 geduurd! Werd er gek van. En nee er is niets aan te doen. Komt omdat je meer bloed in je lichaam hebt en er meer druk in je hoofd komt en dat uit zich met het gevoel van een dicht oor. Ben nu 30 weken zwanger van nummer 2 maar heb er tot nu toe nog maar 2 keer een dag last van gehad.

Groetjes
 
ik wist bij de eerste keer zwangerschap ook niet dat het door de zwangerschap kwam maar de 2 de keer zwangerschap had ik het weer dus dacht gelijk dat het weleens daar aan kon liggen.
en nu bij de derde zwangerschap heb ik er al weer even last van gehad.
groetjes marielle
jammer dat je er zo even niks aan kan doen.
wordt gewoon telkens wachten tot het van zelf over gaat.
ja en misschien die spray dan. dat kan ik nog eens gaan halen.
groetjes marielle
 
Hallo dames.
7 weken en 2 dagen zwanger.
Heb sinds een week last van mijn oren
Mijn rechter oor zit dicht dit is best vervelend
Hopelijk springt dit snel open.
 
 
Hier ook elke keer linkeroor wat dicht springt. Wat helpt bij mij, is mijn hoofd heel even naar beneden houden en het springt (vaak van korte duur) weer open. Echt een super irritante kwaal.. 
 
Terug
Bovenaan