oren

hoi, ik vraag me af of er een paar tips zijn tegen ooronsteking? wij gaan volgende week op vakantie( met vliegtuig) maar mijn dochter van 11 maanden heeft net een middeooronsteking achter de rug( en hoor net dat als ze middeooronsteking hebben je niet mag vliegen wegens klappen van oor) natuurlijk ben ik me rot geschrokken omdat we dinsdag a; gaan,, wie heeft er tips om het zo te laten( geen ooronsteking) maak me harstikke druk en zie al allemaal spoken!!!!! bvd groeten danielle
 
Het enige wat je kan doen is zorgen dat ze geen kou op de oren krijgt dus oortjes bedekken met een dun mutsje buiten en zo min mogelijk nat laten worden dus bv met haren wassen watjes in de oortjes.

In het vliegtuig laten drinken als je bv geeft gewoon aanleggen en flink door drinken zo vaak mogelijk en vooral met opstijgen en landen.
Anders een flesje. Meer kan je er volgens mij niet aan doen maar zal eens voor je kijken.

groetjes en alvast een fijne vakantie.

Ps misschien maar ik weet niet of dat kan kan je bij de huisarts iets vragen wat je kan meenemen voor als ze daar last krijgt bv een kuurtje of wat dan ook hij zal wel iets weten.

 
Niet in rokerige ruimtes is de belangrijkste tip.
En verder als je een fles geeft met het drinken van de fles rechtop laten zitten. Hiervoor kun je de kromme fles van difrax gebruiken.
 
bedankt voor jullie tips, ben afgelopen woendag naar kno arts geweest, zei moet dus gelijk as vrijdag geknipt worden( ook mede omdat wij gaan vliegen enz) met de fles zal wel een probleem worden omdat zei ten eerste alleen een fles savonds nog heeft, en ze heb de advent fles dus wil ze absoluut geen andere fles, nou heeft zei wel een speentje dus dat scheelt wel wat, nou in ieder geval bedankt!!! groetjes danielle
 
Terug
Bovenaan