Organisatie babyshower.

<p>Hallo mensen, </p><p>Hier een peinzende toekomstige papa. </p><p>Mijn vrouw haar zus en schoonzus hebben een babyshower voor haar georganiseerd bij een lunchroom. </p><p>Nu heeft mij vrouw tussen neus en lippen gezegd tegen mij dat ze hoopt dat het niet buiten de deur is maar juist lekker thuis. </p><p>Dit heb ik uiteraard weer doorgespeeld naar de organisatie maar de wimpelen het af met de opmerking het zal wel meevallen en zal het wel vergeten zijn op de dag zelf. </p><p>Ik wil mij eigenlijk er niet teveel mee bemoeien maar ik wil ook graag dat mijn vrouw een babyshower krijgt waar zij zich prettig voelt. </p><p>Mijn vrouw  heeft zelf ook al meerdere babyshowers georganiseerd en trok dan van alles uit de kast om het de mensen naar hun zin te maken. </p><p> </p><p>Ik weet even niet wat ik hiermee aan moet. </p><p> </p>

Bij deze alvast 10 punten voor jou! Wat lief dat je je zo om haar bekommerd. Als je vrouw dit duidelijk aan geeft zou ik het niet laten afwimpelen. Ik ben destijds erg blij geweest dat mijn vriend een stokje voor een suprisebabyshower buiten de deur heeft gezet want dit wilde ik niet en trok ik ook niet. Lief die organisatie maar het draait om je vrouw en niet om hen. Zou toch nog een keer het benadrukken en anders laten weten dat je je vrouw voorbereid op iets buiten de deur. 

Ja, voet bij stuk houden. Zelf helemaal geen fan van babyshowers en zou gaan high tea-en met moeder en schoonmoeder. Dit werd dus ook een surprise babyshower, ondanks dat het inderdaad super gezellig was vond ik het verre van relaxed. 
Je schrikt je het lazarus, en daarbij hou ik persoonlijk zelf helemaal niet van drukte. En zeker niet als ik mij niet vooraf heb kunnen voorbereiden. Mijn vriend hoorde toen pas wat er gaande was, en heeft letterlijk met samen geknepen billetjes op mijn thuiskomst zitten wachten omdat hij er niets tegen heeft kunnen doen.

Ja, voet bij stuk houden. Zelf helemaal geen fan van babyshowers en zou gaan high tea-en met moeder en schoonmoeder. Dit werd dus ook een surprise babyshower, ondanks dat het inderdaad super gezellig was vond ik het verre van relaxed. 
Je schrikt je het lazarus, en daarbij hou ik persoonlijk zelf helemaal niet van drukte. En zeker niet als ik mij niet vooraf heb kunnen voorbereiden. Mijn vriend hoorde toen pas wat er gaande was, en heeft letterlijk met samen geknepen billetjes op mijn thuiskomst zitten wachten omdat hij er niets tegen heeft kunnen doen.

Tsja vooral bwnadrukken dat je vrouw het toch graag thuis wil en aanbieden om het huis klaar te maken en te zorgen voor drankjes en evt hapjes? Dan maak je het de organisatie alleen maar makkelijk lijkt me.. lekker goedkoop ook haha! Maargoed lief om mee te denken! 

Voet bij stuk houden! Ik zit zelf helemaal niet te wachten op een babyshower en dit weet mijn vriend. Ik zou het heel fijn vinden als hij zou ingrijpen als het toch georganiseerd zou worden (en dat doet hij ook) ik denk dat je nogmaals moet benadrukken wat haar voorkeur heeft en dat het idee is dat zij heeft leuk heeft toch ? soms voelt het alsof de organisatie het meer voor zichzelf wil oeganiseren dan voor de zwangere .?

Terug
Bovenaan