organisatie forumdag

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Wat een berg reacties over een mogelijke forum dag, leuk! Alleen nu het organiseren nog, willen de meiden die mee willen organseren (Puk en ?) mij even een mailtje sturen. Mijn email adres: estherdenouden@hotmail.com
Dan kunnen we wat ideeën verzamelen over de vorm, het tijdstip, datum, plaats enz. Vervolgens kunnen we hier wat ideeën plaatsen, peilen wat de reacties zijn. Ik hoor graag van jullie!

x Esther

ps:vind het wel spannend, maar ook een uitdaging!

Hoi,

Wel super dat je het gaat organiseren. Ik hoop in ieder geval dat het wil zeggen dat je goed in je vel zit?

Groetjes, KT

Hoe is het met Isis?

Hoi KT,

Wat grappig, ik reageer net op jouw topic! Lief dat je vraagt hoe het met ons gaat: met mij gaat het best goed, met ups en downs, ik probeer bezig te blijven en tijd voor mezelf te nemen.

Met Isis gaat het erg goed, ze is 8,5 maand, één brok energie en vrolijkheid (daar put ik ook veel kracht uit), ze kruipt, gaat tegen meubelstukken staan, begint meer 'woordjes' te brabbelen (papamama) Verlatingsangst speelt (nog) niet echt, tikkie eenkennigheid wel. Overdag slaapt ze minder als voorheen (2,5 á 3uur), maar   's avonds slaapt ze rond 19:30 uur tot 6:45/7:00
 Vandaag ga ik voor het eerst stukje met haar fietsen! Sorry, als het over Isis gaat raak ik niet uitgepraat, hoe is het met Heather (was het toch, hé?)?

x Esther

Hey Esther,

Ik heb een mail naar je gestuurd hoor, de organisatie kan beginnen!

Groetjes,

Puk

Terug
Bovenaan