Orgasme in een prille zwangerschap

Dag dames,

Ik mag me eindelijk bij jullie aansluiten. Na 7 maanden heb ik vandaag positief getest! Ben blij, maar kan het nog niet helemaal geloven.
Ik heb de laaste dagen menstuatiepijn gehad, dus ik was er helemaal vanuit gegaan dat ik ongesteld zou worden. Gelukkig dus niet.
Maar toch baart dit wel mijn zorgen, omdat ik al 2 kinderen heb, en dat toen helemaal niet heb gehad.
Maar nu vraag ik me af of een orgasme kwaad kan in dit stadium (dus ongeveer 4 wk zwanger denk ik)
Want bij een orgasme trekt je baarmoeder samen, en misschien wordt het vruchtje dan alsnog afgestoten.

Wie weet of dit kwaad kan?
Liefs, Ris

Menstruatiepijn is heel normaal in een prille zwangerschap, heb het nu al 2 keer gehad, de eerste keer heel erg.
En orgasme kan echt geen kwaad hoor! Dus idd, gewoon lekker genieten, zolang het nog kan...

Hoi Ris,

nee hoor, een orgasme kan totaal geen kwaad! Zoals al gezegd, gewoon blijven genieten, over een maand of wat staat je hoofd er misschien niet meer naar...

Bij mijn 3e en 4e zwangerschap kwam ik er pas laat achter dat ik zwanger was omdat ik gewoon ongesteld werd. Tja, dan ga je niet testen natuurlijk. Maar al die tijd (bij de 3e was ik al 14 weken, bij de 4e 8weken) hebben we gewoon gevreeën, niks aan de hand.

Bedankt voor jullie geruststellende woorden.
Ik heb al 2 kids, en bij beide had ik helemaal geen zw kwaaltjes en die krampen ken ik ook helemaal niet, vandaar dat ik wat ongerust ben.
Ik heb nu nog steken, vind het wat vreemd omdat mijn baarmoeder al uitgerekt geweest is.
Hopelijk verloopt alles goed.

Hoi Hoi,
Ik heb het toevallig gevraagd aan mijn huisarts en die zei dat het helemaal geen kwaad kan. Ze zei zelfs dat zware dingen tillen en paardrijden niet de oorzaak zijn van een miskraam. De enige oorzaak van een miskraam is dat het vruchtje zich niet goed hecht aan de baarmoederslijmvlies. Hier kan niemand iets aan doen. Dus lekker genieten want geloof mij over een paar weken moet je er niet meer aan denken.

Groetjes Naima

nou ik ben nu 6 maanden zwanger en me lust naar sex is altijd het zelfde gebleven hoor haha.. net zo 'erg' als voor me zwangerschap. Nu zelfs wat erger..

In mijn vorige zwangerschap heb ik ook veel sex gehad. Op een of andere manier voelde het interser. Dus daar zit ik niet over in.
Ik ken alleen die krampen en steken   niet zo vroeg in een zwangerschap. Maar zo te lezen kan dat er wel bij horen. Ik wacht dan maar rustig de komende weken af.
En sla een potje sex dan maar niet af !

Terug
Bovenaan