orgasme vrouw ook van invloed op vruchtbaarheid?

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Misschien een hele vreemde vraag maar ik vraag me af of het orgasme van een vrouw tijdens het vrijen  ook van invloed kan zijn bij het zwanger worden. Iemand enig idee??

Liefs Iris

hey baby77,

een orgasme van een vrouw kan zeker invloed hebben op het zwanger worden,alleen is dat niet voor iedere vrouw weggelegd..
daar bedoel ik mee dat niet iedere vrouw daar zwanger van wordt,en ik bedoel dat niet iedere vrouw op het juiste moment een orgasme kan krijgen....

zo heb ik daar dus wel eens moeite mee met op het ''juiste'' moment een orgasme te hebben,want op het ene moment komt mijn vriend klaar en dan is het bij mij zo gebuerd,maar op het andere moment dan is hij al gekomen zeg maar maar dan duurd het bij mij verschrikkelijk lang.......

maar als de vrouw klaar komt dan zuigt het de zaadjes als het ware naar binnen...
baby77..ik hoop dat ik het een klein beetje duidelijk heb uitgelegd?

maar ik zelf vraag me wel eens af dat als je tien minuten later als je vriend klaar komt terwijl zijn geval er bij mij alweer uit is of het dan evengoed nog nut heeft???
misschien dat iemand anders een antwoord op mijn vraag weet?

groetjes corina

Bedankt voor je reactie. Het is misschien geen alledaags onderwerp maar als het, zoals jij zegt, wel van invloed is, dus wel belangrijk om te weten als je graag zwanger wilt worden. Ik stelde mijn vraag omdat ik dacht dat het misschien juist wel negatief van invloed zou kunnen zijn. Ik dacht dat als de vrouw na de man klaarkomt dat de zaadjes er dan juist weer uitgaan maar dat is dus niet zo.

Gr. Iris

hey baby77,

een orgasme van een vrouw kan zeker invloed hebben op het zwanger worden,alleen is dat niet voor iedere vrouw weggelegd..
daar bedoel ik mee dat niet iedere vrouw daar zwanger van wordt,en ik bedoel dat niet iedere vrouw op het juiste moment een orgasme kan krijgen....

zo heb ik daar dus wel eens moeite mee met op het ''juiste'' moment een orgasme te hebben,want op het ene moment komt mijn vriend klaar en dan is het bij mij zo gebuerd,maar op het andere moment dan is hij al gekomen zeg maar maar dan duurd het bij mij verschrikkelijk lang.......

maar als de vrouw klaar komt dan zuigt het de zaadjes als het ware naar binnen...
baby77..ik hoop dat ik het een klein beetje duidelijk heb uitgelegd?

maar ik zelf vraag me wel eens af dat als je tien minuten later als je vriend klaar komt terwijl zijn geval er bij mij alweer uit is of het dan evengoed nog nut heeft???
misschien dat iemand anders een antwoord op mijn vraag weet?

groetjes corina

Terug
Bovenaan