orgasme zeer pijnlijk

he meiden,
ik wilde jullie wat vragen...
Gisteren na mijn orgasme kreeg ik echt wel 5 a 10 min, een soort pijn/kramp
ik dacht meteen dat het mis was
hebben jullie dat ook wel eens gehad?
liefs nog ff anoniem
8 wkn+1 dag

Dat heb ik dus ook gehad, ik heb het er met mijn verloskundige overgehad maar het is niets ernstig. Het komt gewoon omdat je baarmoeder samen trekt tijdens een orgasme, volgens mijn verloskundige kan het zijn dat naar mate de baarmoeder groter word je hier meer pijn bij krijgt. Je kunt het vergelijken met een soort wee 'de pijn dan hoor'. Het kan helemaal geen kwaad het het is ook niet ernstig voor de baby.

Gr

het is juist goed voor je kindje als je een orgasme krijgt. je kindje wordt dan gewiegd en omhelst zeg maar door de baarmoeder. het kan alleen zeer onprettig aanvoelen.
bij de meeste wordt het alleen maar erger, maar bij mij is het juist minder geworden.
ronde de 20wk was het ff erger, en nu is het minder.
maar dat is de ene voor de andere.
veel succes ermee, en wees niet bang voor een orgasme. geniet ervan.

hallo,Ik ben nu18.5 weken zwanger en heb er ook veel last van . Heb een aantal weken geen sex meer gehad vanwege de pijn.Net wat Sandy zegt het kan geen kwaad, maar ik kan me het voorstellen dat je het eng vind, helaas heb ik er vanaf het begin tot nu nog steeds last van, maar uiteindelijk geniet ik wel van de sex en heb dan maar last na de tijd. Groetjes miranda.

hoi, ik heb het ook gehad. In het begin was het best erg, dacht ook dat ik een miskraam kreeg ofzo, zo'n kramp had kreeg ik erna. Toen heb ik het ook maar even gelaten. Toen heb ik t na een tijdje weer gebrobeerd en dat ging beter, nu gaat het prima (34 wk), ik krijg alleen even een harde buik. Het schijnt inderdaad goed te zijn voor je kindje, ook omdat de baby de tevredenheid van de moeder voelt na een orgasme. Dus hopelijk wordt het bij jou ook beter! groetjes judith

Zijn er onder jullie ook meiden die al maanden geen sex meer hebben gehad?
Ik nl. al een maand of 3 a 4 niet.
Ik heb er nu gewoon geen behoeft aan maar kon voorheen wel echt genieten.
Als ik 's avonds in bed lig slaap ik en ben erg moe, ik heb het ook erg druk vandaar.
Is dit normaal?
Ik ga er zelf gewoon vanuit dat dit straks allemaal weer terugkomt maar ik vroeg me af of ik de enige was.
Bedankt
xxx

Hoi,
Wat fijn om dit te lezen ik ben net 5 weken zwanger en ben echt geschrokken. Ik had uit verhalen wel eens begrepen dat het kon gebeuren maar niet dat het al zo vroeg in de zwangerschap was.

Toch zegt mijn gevoel dat we het maar heel even rustig aan moeten doen.

Terug
Bovenaan