Orgasme

Dag dames,

beetje rare topic misschien, maar ik zit er toch mee. Het vrijen ligt me momenteel (10 weken) niet zo, omdat ik aan de ene kant me beroerd voel, en aan de andere kant heb ik na ieder orgasme last van een opgezette buik of wat pijnlijke steken. ben een beetje bang dat ik met orgasmes de baby kan schaden.. Zal ik het vrijen voorlopig maar even uitstellen? Zijn er vrouwen die zich hierin herkennen?

Groetjes
Muts
 
he muts,
vrijen en klaarkomen kunnen de baby absoluut niet schaden, ook niet als je partner heel diep in je komt of wat dan ook!
Hij zit heel diep in je baarmoeder in een veilige vruchtzak en je baarmoedermond zit potdicht. Dus echt... het kan geen kwaad.
Orgasmes kunnen wel gevoeliger zijn omdat je baarmoeder samentrekt. Als je verder in je zwangerschap zit, zul je merken dat je dan ook je baarmoeder kunt voelen, je krijgt een zgn "harde buik". Ook dat is geen probleem, alleen als het zeer doet natuurlijk wel. Dan kun je besluiten om het tijdelijk even rustig aan te doen tussen de lakens!
 
ik herken me er wel in, ik (en hij ook trouwens) was in het begin ook heel erg bang dat mijn man de baby zou raken ofzo, maar gelukkig had hij er wel begrip voor. Je moet gewoon je gevoel volgen..
 
Het kan totaal geen kwaad voor je kindje maar je moet doen wat je gevoel je ingeeft, ik vond het zelf ook nooit echt prettig en was heel bang dat er wat met de baby zou gebeuren zodat ik helemaal ging verkrampen waardoor het vrijen ook nog eens pijn ging doen. Ik heb gelukkig een hele lieve begrijpende man die me heel erg steunde hierin. we hebben weinig sex gehad tijdens de zwangerschap maar hij heeft nooit geklaagd en ik voel me er prettiger bij.

Groetjes Alinda (41 weken)
 
he hallo vrijen in de zwangerschap kan totaal geen kwaad maar als je er gewoonweg geen zin in hebt moet je het gewoon niet doen ik zelf ben 9 weken zwanger en het laatste waar ik zin in heb is vrijen je moet gewoon doen waar jij je het prettigst bij voelt
 
Terug
Bovenaan