orgen 2de iui-d

goedemorgen
een half uur geleden hebben we weer positief gestest
straks mag ik dus bellen voor een afspraak voor onze 2de iui-d het is weer spannend
deze keer vertellen we het niemand om zo ook zelf wat meer rust te hebben de vorige keer ging ik me helemaal aan alle voedsel voorschriften houden dat ben ik nu ook niet van plan,ja de filetamerican laat ik staan maar verder ga ik gewoon lekker eten
dat doet toch ieder een ook degene die zelf proberen zwanger te worden etc.

iedereen een fijne dag
groeten m

Jeetje spannend!

Je moet gewoon je gevoel volgen! Ieder staat er anders in - ik sta er een beetje hetzelfde in als jij. Ik laat niks maar doe ook geen gekke dingen. We zijn ook nog niet begonnen met IUI en ik weet dus ook niet of daarmee dingen moet laten. Als je al lang bezig bent dan kan het op een gegeven moment ook behoorlijk frutreren dat je al zooooo lang niks meer mag of kunt. Ik heb dat wel met medicatie...... Probeer zo min mogelijk tot me te nemen - met als gevolg dat ik MEGA last heb van hooikoorts voor het 2e jaar alweer:-(.

Succes meid!

Zoals er al eerder werd geschreven doe inderdaad waar je je goed bij voelt.
Wij zijn al 3jaar bezig voor ons wondertje 6iui's en 1ivf achter de rug.Nu bezig met 2de IVF.
De eerste iui pogingen was ik heel strikt met alles goed navolgen niet drinken,weinig koffie enz,maar nu let ik daar minder op hoor.Jr moet toch verder met je leven anders ben je er ook teveel mee bezig en kan je ook niet verder met je leven.
Heb er al zoveel voor moeten laten.

Succes met je 2de iui.

Gr. Suusje

hallo dames
bedankt voor het hart onder de riem
ik heb er wel een slecht gevoel bij deze keer heb nu ook zoiets als ach laat maar het zal toch wel niet en doe lekker wat ik altijd doe ok bier en filet american an andere rauwe dingen laat ik staan maar verder niks en dat bevalt me best
we zien het wel 9 juli is mijn ongi dag dus

groeten m

Dat is weer mooi k.... Je snapt wel wat je in kan vullen. Ik hoop voor je dat het de volgende ronde beter mag gaan.

Heel veel sterkte en succes toegewenst.

Liefs Supertje

he bezig bijtje

kkkkkk dat je ongi bent geworden. Maar jij let dus nu al echt op dingen qua eten. Ik doe dat dus niet, en heb vorige wk zaterdag mijn 3e IUI gehad. ik ga as zaterdag op vakantie en wordt dn hopelijk niet ongi maar neem wel alles mee ivm in me achter hoofd het wel zal worden. Want ja de natuur help zoals bij ons allemaal op deze site niet eecht mee.

heel veel sterkte veder.

xxx dikkedik1

Terug
Bovenaan