orgineel kraamcadeau gezocht

A

Anoniem

Guest
omdat we de 4 de verwachten weten we niet meer wat we moeten vragen we hebben rammelaars en knuffels bij de vleet en eigenlijk hoef ik er niet meer bij zijn er hier nog meer grote gezinnen en hoe doen jullie dat wie heeft er nog een leuk idee of tip

Hoi,

Wij verwachten de 2e en ik vind het al moeilijk.... als dit kindje een meisje is wordt het iets makkelijker: dan vragen we 'gewoon' kleertjes, zodat ze niet dezelfde kleren aanhoeft als haar grote broer.... maar als het een knulletje is dan valt die optie al af: jongenskleertjes zat!

Wat ik zelf een keer ben tegengekomen op een kaartje en helemaal niet zo raar vind eigenlijk was de volgende tekst: kleren en knuffels heb ik al genoeg, zou u/ je het erg vinden als ik om spaarcentjes vroeg.....

Dan kan je het of op een spaarrekening voor de kleine zetten of later gebruiken voor grotere uitgaven, schoenen ofzo , want die zijn ook duur zat....
Iets anders zou ik ook niet kunnen verzinnen eigenlijk.

Groetjes,
Marije

Hoi!,

Wat ik wel een leuk idee vind is een naamplaat voor bij de voordeur!!
Bijv van RVS met het huisnummer erbij en alle voornamen, ik geef dit ook aan m n broer!!
Of van een ander materiaal!!
Ik ben nu 37 weken zwanger van m n 4e en ik vraag gewoon niets meer, zie wel wat er komt...
Succes verder!

groetjes
Nienke11

Wat wij hebben gekregen:

-Een beer met Benthe's naam erop
- zilveren armbandje met haar naam erop
-zwempakje
-tandendoosje

groetjes
Manky, mama van Benthe (25-08-2005)

Hoi,

Ik ben nu ook zwanger van de 2e en heb alles ook al gekregen bij de eerste(tenzij dit een jongentje is dan heb ik geen kleding).
Toen ik  een paar jaar geleden  voor een vriendinnetje een kadootje moest kopen heb ik zelf wat gemaakt en dat was het begin van een  hobby.  
Ik maak en borduur zelf badcapes en handdoeken met de naam van de kleine erop, de aanvragen gaan erg goed en er zijn weken dat ik er soms 5 in 2 weken moet maken(wat me eigenlijk te veel is) Ik vind het zelf een heel bruikbaar en uniek kadootje.

Zodra ik weet wat het geslacht van kindje nummer 2 is ga ik voor hem/haar ook aan de slag. Ik gebruik de badcape van Bellie nog steeds, hij ligt op het aankleedkussen als bescherming. Toen ze naar het cb moest(en ze klein was) deed ik haar daarin, lekker warm en het gaf leuke reakties.

Ok, het is een ideetje en wil je er een paar zien mijn website is: www.kraamcadeaus.com

groetjes Odette

Terug
Bovenaan