Orginele manier van vertellen

ik had toevallig voor de oma van mn vriend een kopje gekocht met oma erop. voor als ze op de koffie komt. maar helaas voor oma.......deze moet nu worden gedeeld door mama en schoonmoeder. ik ga ze uitnodigen voor de koffie. en dan zet ik 1 kopje koffie voor hun neus ( het oma-kopje  ) en als ze dan zeggen `en mijn koffie dan` of `er staat maar een kopje` dan zeg ik ja maar die moeten jullie delen. hihihihih

nou maar hopen dat ze het begrijpen  hahahaha
en voor me zusje heb ik ook een leuke bedacht...........dat vertel ik nog wel!

Ja iets leuks verzinnen is altijd moeilijk hihi, maar wel leuk!
Wij hebben het ook nog niet verteld, maar we hebben drie grote knuffelberen gekocht en ik heb drie T-shirtjes laten bedrukken en deze bij de beren aangegeven. Op de T-shirtjes staat: Oma, wilt u mijn knuffel bewaren totdat ik geboren ben?
Zo heb ik er 2 voor oma en 1 voor opa (helaas is mijn schoonvader een afgelopen december overleden)

Wanneer we het gaan vertellen, is nog niet helemaal duidelijk, ik wil het meteen vertellen, maar mijn partner wil eerst afwachten of alles in orde is met de kleine. MOEILIJK!!!!

@ prinscesje:

nou maar hopen dat ze het begrijpen  hahahaha
en voor me zusje heb ik ook een leuke bedacht...........dat vertel ik nog wel!

hahahahahahahahahah!!!!!!

Ik ben Mampo van het april forum,het zusje van prinscesje
voor mij nog even!!!
heeeeeeeel orgineel je zusje zo te verrassen toen je op mijn topic reageerde!!!!

alsnog extra gefeliciteerd,wat een verassing vanavond, toen ik eindelijk begreep wie prinscesje nu eigelijk was( vond je al een beetje irritant en te voorbarig)

als ik het nu terug lees is het lekker dubbel zinnig!! hahahahaha

Terug
Bovenaan