orginele manier voor het goede nieuws...

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden.
Ik heb vanmorgen getest en had een rose stipje!!
We zijn dus al de hele dag aan het fantaseren,leuk is dat!
Mijn vraag is dus hoe hebben jullie het verteld aan de opa en oma`s en ooms en tante`s?
We willen iets leuks verzinnen want dit word voor beide kanten het eerste kleinkind.
Ik ben benieuwd naar jullie verhalen!
Liefs Mikkie.

koop leuke maar goedkope babysokjes en pak ze apart in, geef dan iedereen een sokje als cadeau als ze het uitpakken zien ze het meteen!
niet duur en leuk.
dat wastenminste mijn id haha
succes

toen ik zwanger was van mijn eerste waren de eerste 12 wk rond de kerst voorbij toevallig kwamen mijn ouders en schoonouders bij ons eten ik had voor hun beide een kadootje onder de boom gelegd met daarin ieders een slab met opa en oma erop en een kaartje erop jullie worden opa en oma het werd zowel aan beide kanten hun eerste kleinkind bij de tweede zwangerschap was mijn oudste al bijna 2 jaarhadden voor haar een tshirt gemaakt voorhaar om die met haar verjaardag te dragen met op de voorkant :vandaag wordt ik 2 jaar wat ben ik blij met op de achterkant maar ook omdat ik een broertje of zusje krijg toen viel het kwartje

Gefeliciteerd!!

Wij hebben het met kerst verteld toen ze allemaal bij ons kwamen eten. We hadden mokken gekocht met daarop "De Liefste Opa, Oma, Tante en Oom" en bij binnnekomst ze daar koffie uit gegeven, het kwartje viel niet meteen maar daarna des te beter. Ze vonden het hartstikke leuk en de mokken worden nu dan ook vol trots gebruikt door iedereen.

Succes en veel plezier!

Liefs mir 27wk 2dg

Hoi,
Er bestaan boekjes met daarin leuke, grappige uitspraken door kinderen over opa's en oma's...
Bij onze eerste was mijn schoonzus net iets eerder met vertellen dat ze zwanger was..
Toen wij een paar weekjes later met zo'n boekje aankwamen, dacht   mijn schoonmoeder alleen oh, wat leuk zeg. Toevallig dat je dat gevonden hebt in de winkel..!!!
Niets vermoedend, want ze wist tenslotte  net dat ze oma zou worden.
En wij zeiden; nou, het word nog veel leuker, want ook wij krijgen een baby!!
Lachen joh..

Op een Moederdag  vertelde wij het van de tweede..ook een leuke dag om het te vertellen.

Als we nu weer zwanger worden, dan word dat ook nog een klus..
Ik denk dat mn mijn schoonouders  niets verwachten nl..We hebben al een jongen en een meisje, en hun zijn echt zo van...meer keus is er toch niet!!! Alsof het daarom gaat he!!
Wel, eerst maar afwachten.
Als het nog op korte termijn lukt, wilden we vanaf de vakantie van de zomer een kaart sturen, met groetjes,  4 namen en een vraagteken erop...zou het kwartje dan vallen???
Grappig he!
Mijn zus kwam aan met een zakje chocolaatjes. Van die flikken, met roze/witte spikkels, en blauw/witte. Gemengd in een zakje, met daaraan een kaartje waarop stond; Omdat het nog te vroeg is voor echte beschuiten met muisjes...Ook leuk.

Succes, en het lukt je vast iets leuks te verzinnen.

Groeten R

Hai hai,

Wat ik leuk vind is om een copie te maken van de 1e echo en die in een lijstje te doen en dat te geven.

Liefs,
Nephele

toen mijn moeder zwanger was van mn broertej (die in nu 8) heeft ze met kerst toen was ze  3 maand. een kerstkaart gemaakt van een foto van de echo. di heeft ze naar de naaste familieleden gestuurd.
en echt hoe dom kun je zijn een heleboel wisten net eens wat het was haha

Maak voor beide ouders een EHBO koffertje (Eerste Hulp Bij Oppassen). Zo'n rood koffertje met een wit kruis erop ofzo (bij de speelgoedwinkel zijn die vast wel te vinden). Stop daarin bijvoorbeeld een luier, speen, flesje, slabbetje, knuffeltje en dat soort dingetjes. Denk dat ze het snel zullen begrijpen.
Zelf hebben we de beide ouders een foto-albumpje gegeven met de kaft van een baby-tje en daarbij slabbetjes (waarop stond:"I only eat royal food"). Na een vragende blik kwam de smile al snel op alle gezichten!
Veel plezier met het vertellen!
Liefs Phira

Terug
Bovenaan