orginelen aankondiging

A

Anoniem

Guest
hallo,

ik wil eigenlijk a.s zaterdag   aankondigen aan onze ouders , broers en zussen dat we zwanger zijn.

maar ben op zoek naar leuke iedeeen om het te vertellen.

aan beide kante zijn ze al opa en oma.

ik hoop dat jullie misschien leuke iedeeen hebben.

zovast bedankt.

en een hele goede zwangerschap gewenst.

ik heb laatst een baby stie gezien waarop mensen hun verhaal vertelden, ga even kijkenof ik hem nog kan vinden moment

yvonne

De site die ik zocht kan ik dus echt niet meer vinden..... maar kwam wel iets tegen bij babybrabbel en anders even googlen?

Ik heb mijn moeder uitgenodigd om mee te gaan naar 11 weken echo, mijn vriend kon geen vrijkrijgen (eerste werkdag bij nieuwe baas)

Hoi !!!

Ik las je berichtje. Wij hadden voor de ooms en tantes een t-shirt laten drukken met :

Hoera je wordt tante / oom, Dit kan natuurlijk ook voor opa of oma....

En voor de opa en oma hadden we een bierglas en een wijnglas laten graferen, en deze gevuld met roze en blauwe hartvormige snoepjes......

Veel suc6 met de zwangerschap...

Ik had mijn ouders een rompertje gegeven met de tekst:
Hiervoor ben ik nu nog te klein
Maar als ik straks groter ben willen jullie dan mijn opa en oma zijn.
Tranen met tuiten......
Ik heb de romper besteld via een site maar zou niet meer weten welke.

Je kan ook bij Douwe Egberts mokken en gebaksbordjes met rose of blauwe muisjes bestellen/kopen.
Als ze dan "toevallig" bij je op de koffie komen kun je die mokken neer zetten.

Succes ermee.

Groetjes Rene

Hoi,

Wij hebben onze vakantiefoto's laten zien (moet je wel hebben dan), maar de laatste was een foto met de uitgerekende datum neergelegd in schelpjes op het strand. Het is zo leuk als ze er even over moeten nadenken!!

Janneke

ik had een foto van de zwangerschapstest gemaakt en deze bewerkt.
verder had ik er de tekst bij gezet.... 2007 kon voor ons niet mooier beginnen.
op de rand van de foto had ik de tekst hoera zwanger gezet.
Deze foto hebben we aan onze ouders gegeven samen met nog wat andere foto's. Ze kwamen deze dus toevallig tegen.

Groetjes,
mama Peet

Toen mijn zusje zwanger was van haar 2e kindje heeft ze een beschuitje ingepakt met een briefje er bij... Worden het nu roze of blauwe muisjes?
Ik daar integen heb gewoon de test laten zien... Kon echt niet wachten om het te vertellen (had namelijk bij mijn ouders thuis de test gedaan omdat ik niet meer wou wachten tot ik savonds thuis was :) )

Frieda

Terug
Bovenaan