Origineel behang?

Had ik een leuk idee zeg voor de kinderkamer, wallpaper (o.a. op de site van eiffinger). Maar dat is me toch even iets te duur..... Zeker omdat we niet alleen de kinderkamer willen aanpakken maar de andere twee mannen krijgen ook een 'opleukertje' in hun kamer. Nu ben ik dus op zoek naar een leuk origineel en hip behangetje. Ik heb het internet al afgespeurd en heb veel gezien.  Wie heeft er tips???????
Wat zijn jullie plannen????

heyy

wij hebben de muur bruin geschilderd (mijn vriend is schilder)
en dan in het midden een dikke zilvere balk geschilderd over de hele muur
en daar komt een eigen gemaakte tekst op te staan ( www.woordsticker.nl )
probeerde al een foto op te zetten maar da lukt niet maar mss heb je hier wat aan succes!!!

liefs leentje

Hoihoi,

Wij hebben de muren behangen met glasweefsel behang, dat kan je in alle kleuren schilderen die je wilt. Ik heb nu in de kamer van de oudste groene cirkels op de muren gemaakt. En ik had aan iemand gevraagd om 2 schilderijtjes te maken, deze heeft ze op canvas nageschilderd uit een boekje van Max Velthuis (kikker). Deze kan je ook regelmatig vervangen door iets anders zodat je snel een andere kamer krijgt zonder veel moeite.

Nu voor de tweede ga ik muurstickers bestellen via muurstickerwinkel.nl. Je hebt hier verschillende prijzen. Wij hebben hiervoor gekozen omdat we graag volgend jaallen verhuizen en je de stickers gewoon mee kan nemen naar een volgend huis.

Succes ermee!

Groetjes,
Jo

Wij zijn aan het zoeken naar een mogelijkheid om zelf een behangrand te ontwerpen.... Behang ontwerpen kan al bij de HEMA, maar een behangrand tot nu toe nog niet:( Maar goed... dat behang ontwerpen is dus wel superorigineel, want als je het goed aanpakt heeft niemand het zelfde. Het is niet supergoedkoop, maar ik weet eigenlijk ook niet of het duur is, want ik heb nooit eerder echt behangen :)

Groetjes, Yvette

Terug
Bovenaan