Origineel idee om geslacht bekend te maken.

Hoi hoi,

Ik vraag me even af of jullie misschien een origineel/leuk idee hebben om het geslacht van ons baby bekend te maken?

Taart. Ballonnen die uit doos vallen/ballon die kapot geprikt worden vind ik zelf persoonlijk niet meer zo origineel :)

Hoe hebben jullie dit aangepakt?

Wij doen wel met taart, maar wij horen het tegelijk met familie. Dus de verrassing voor ons net zo groot.. Maar tja... Wat is origineel...  Alles wat al eens bedacht is door een ander is niet meer origineel...

Je kan ook een klein balletje vullen met gekleurd poeder ( roze of blauw ) de ene ouder gooit hem en de andere ouder slaat hem weg met een tennisracket/honkbalknuppel etc. Het effect is heel mooi. Ik weet niet precies hoe je het maakt maar op Google staat het vast wel. 

Hallo!
wij hadden onze vrienden allen een roze of blauwe ballon gegeven. In alle ballonnen (op één na) zaten twee hele kleine gaatjes. Wij verzochten iedereen tegelijk te blazen. De ballonnen liepen langzaam leeg behalve die ene roze. Iedereen kijkt dan heel nieuwsgierig om zich heen, leuk effect.
Groetjes Manon

Wij hebben dit met kerst gedaan, een kerstbal van glas in hartvorm en daarin roze confetti met de echo. En deze kersbal hangend aan een roze lint. Kostte heel veel tijd maar de reacties waren het echt waard.

Wij hadden 3 doosjes in elkaar gestapeld met in elk doosje Scrabble letters. Deze spelde its a boy en het is een jongen. Met zin beide gedaan zodat het niet te makkelijk werd.

Elk doosje apart ingepakt en ze mochten alleen verder wanneer ze het onderdeel af hadden.

Was ook erg leuk

Wij hebben een confettikanon afschoten en dit laten filmen. Deze hebben we besteld via de Bax webshop.
Naast dat er iemand filmde, maakte er iemand anders foto's waarbij de camera was ingesteld op sportstand.
Wellicht een idee voor jullie?

Terug
Bovenaan