Origineel idee?

A

Anoniem

Guest
Met het risico dat ik iets bedacht heb dat helemaal niet zo origineel is wil ik een idee met jullie delen.
Ik heb een heel mooi schrijfboek gekocht. Deze ga ik gebruiken om zelf in te schrijven hoe de bevalling was (keizersnee), en hou ik de kraamtijd bij. Verder vraag ik iedereen die op bezoek komt en de gynacologen en zusters om een wens voor de baby op te schrijven. Later plak ik er nog foto's bij en ik ga opschrijven wat ze van het bezoek kado heeft gekregen. Voor haar later een leuk terug kijk boek. Dit doe ik dus echt alleen voor de kraamtijd, buiten het zwangerschapsboek en eerste jaar boek om. Misschien een leuk idee voor anderen?

wat een leuk idee om dat zo te doen, alleen denk ik dat ik het zonder de ervaring van de keizersnee zou doen.
Daar wil ik mijn kind niet mee lastig vallen als hij/ zij oud genoeg is om te lezen.

Ik ga de keizersnee ook niet uitgebreid omschrijven hoor, dat lijkt me niet echt nodig. Het zal meer iets worden in de trant van om 10.oo uur begonnen ze met de keizersnee en om 10.15 ben je geboren en dit was wat je aan kreeg.

Ik heb bij mijn zoontje ook het kraambezoek in een boek laten schrijven, ga dat nu ook weer doen. Is harstikke leuk om terug te lezen. Ik heb de bevalling toen niet beschreven maar das een leuk idee hoor!

Terug
Bovenaan