Origineel kadootje voor eerste vaderdag?

Hallo allemaal!

Ik weet dat dit onderwerp niet op dit forum thuishoort, maar ik wist niet zo snel waar ik het anders kwijt moest..

Ik wil graag een leuk kadootje aan mijn vriend geven voor zijn eerste vaderdag. Hij had voor moederdag samen met ons zoontje Sem een gipsafdruk van zijn handjes en voetjes gemaakt, dat vond ik erg leuk!

Heeft iemand een goed idee voor me??

Groetjes, Silke

Mijn dochter zit op een KDV en daar maken ze wat leuks. Geen idee wat het is maar dat zullen we de 18e wel zien. Zelf doen we verder geen kadoo's geven. Mede omdat onze dochter nog te klein is en het toch het leukste is (vinden wij) als ze met een knutselwerkje thuis komen)

Voor moederdag hadden ze een foto gemaakt. Deze afgedrukt en in een zelf gemaakt lijstje gedaan. Omdat mijn dochter toen 10 mnd nog niet zo veel kan knutsellen hebben ze er hand en voetafdrukken op gezet. Ik vond het erg leuk om te krijgen. Wie weet heb je er wat aan.Verder ben ik ook niet al te crea dus kan je niet echt verder helpen. Succes er mee.

Groetjes Astrid
mama van Anouk 11-07-2005

Hoi hoi,

Ook hier wordt dit jaar de eerste vaderdag gevierd.
Ik heb van de week een paar keer wat foto ´s gemaakt van Papa met Tim. Zonder verdere redenen te noemen....gewoon leuk.

Via de website van de hema heb ik deze ochtend een placemat besteld. Deze bevat een gehele foto van Papa met zijn zoon. Het is bij elkaar volgens mij € 10,50 en ik vond het wel een leuk cadeautje. Ook is het zo gebeurd om er eentje te bestellen.

Veel succes met het verzinnen....ik heb er ook even over gedaan....meestal hak ik dan maar gewoon de knoop door.....nu eenmaal besteld....ga ik toch weer twijfelen.....is het echt wel leuk!! haha .

Groetjes

Hallo
vorig jaar heb ik voor vaderdag mijn man namens onze dochters het boekje 97 adviezen vaders & dochters gegeven van Harry H. Harrison JR, met daarin een persoonlijke tekst van onze dochters. Het boekje is er ook voor vaders & zonen. Er staan leuke tips en adviezen in.

Groeten Sandra

Hoi,

Hier misschien een klein ideetje;
Maak in Word op de computer een leuke tekst in spiegelbeeld. Print deze op strijkpapier ( bv. hema ) en strijk deze op een rompertje. Als papa kindje gaat aankleden, is het een leuke verrassing.
Succes.

Terug
Bovenaan