origineel kraampakket binnen... (foto)

A

Anoniem

Guest
Hey !

Ik heb sinds van de week mijn kraampakket binnen, altijd even slikken en schrikken als je de inhoud ziet.... Maar niet dit pakket! En al helemaal niet toen ik hem de volgende dag nog eens goed bekeek, hahahah! Thomas vermaakt zich er prima mee!
Doe mij maar vaker zo'n bestelling, niks 9 maanden wachten * piep* bezorgt ze kant en klaar bij je thuis, hahaha!

-X- Marieke

hahahaha! En zo te zien sla je daarmee gelijk dat eerste jaar over.......... inclusief eerste tandjes, gebroken nachten en het ontbreken van een ritme hahaha.

Erg leuke foto Marieke en phoe hey, alweer 27 weken!! Tijd vliegt!!

Groetjes
Susan

ps leuk ventje!!!

Dozen zijn echt leuk speelgoed he !

Toen wij van het voorjaar gingen verhuizen heeft kasper zich elke dag heel lief vermaakt in een verhuisdoos haha

liefs pauline mv kasper

Wij hebben hier de cd's van VOF de Kunst, één daarvan is met liedjes van sesamstraat.
Daarop staat een nummer, met een doos, met een doodgewone doos.
Hahaha het kwam meteen in me op toen ik deze foto zag.

Yoëll kreeg zondag nieuwe schoenen en hij sjouwt het hele huis door met die doos ervan, simpel toch...

hahahaha, da's wel een makkelijke manier zeg!

lief kereltje zeg!

groetjes Jenneke

Whaha...prachtige foto...wie wil nou niet zo'n geweldige kraampakket.Wat een schatje!!
En idd het schiet al aardig op.Je zult alwel een aardig rond buikje hebben.

Liefs Kitty en Tess

Hihi, da's niet verkeerd, zo'n  origineel kraampakket. Enne, dat autootje heeft Dean ook. Alleen het kiepgedeelte is er al af. Jammer genoeg hadden ze ze niet meer bij de gele/blauwe winkel.

Groetjes,
Nelly.

Terug
Bovenaan