Origineel vaderdagcadeau gezocht

Nou, de titel zegt het al.

Omdat mijn man de allerliefste papa van de hele wereld is, wil ik dit jaar een leuk origineel vaderdagscadeautje voor hem kopen. Mooie foto's van Esther doen we al voor de oma's, dus dat vind ik niet meer zo leuk voor paps. Maar wat dan wel? Ons moppie is nog iets te klein voor knutselwerkjes...

Wat doen jullie? Hebben jullie nog ideeën?

Groetjes,

Eveline

Ik heb er ook over na zitten denken, maar er is nog niks in me op gekomen. Ben wel benieuwd of de papa's ook nadenken over moederdag hihihi!!!

groetjes

Ik ben er zelf ook al over na aan het denken.....
Het enige wat ik wel al weet is dat als je van difrax 5 producten koopt (maakt niet uit wat speentje is ook al goed) dat je een vaderdagscadeaupakket op de site kunt bestellen (bonnetje van aankoop opsturen geloof ik). Dus dat is iig al een idee misschien?

Verder zijn er natuurlijk heel veel spulletjes met "mijn papa is de beste" te koop, maar ik weet niet hoe je daarover denkt?

Ik zat ook al erover te denken. Ik zag bij Bruna het boek 'Vertel eens, papa'. Daarin kan paps een boel vragen beantwoorden, gesteld vanuit een kind. Als het dan af is, kun je het later aan je kind meegeven. Vragen als 'wat was vroeger jouw lievelingseten' e.d.

Ik vond het wel leuk omdat vaders zich vaak niet zo bezig houden met fotoboeken enzo en nu toch input hebben voor de kleine.

op internet was ik ook een beetje op zoek naar een leuk vaderdag kado. Best tings.nl heeft wel geinige ideeën... misschien hebben jullie er wel wat aan...
groetjes Leonie

In de Hema-folder stond vandaag een leuk kado voor moederdag, maar ik ga hem natuurlijk als vaderdagkado gebruiken (mijn man leest toch nooit de folders, haha).
Een wijnfles met je eigen etiket. Kan je via internet bestellen, met een foto of tekening van je kindje(s). Je kan er ook je eigen tekst op zetten. Levertijd maar een paar dagen. Kosten zijn rond de 5 euro, verzendkosten weet ik niet.
Mijn man is een wijndrinker, dus dit kadootje zal zeker in de smaak vallen, hihi.
Er zijn trouwens bij Hema meer van dit soort originele kadootjes te bestellen met foto's enzo. Twee jaar geleden heb ik een leuke muismat besteld met het koppie van onze oudste, die gebruiken we nog steeds!

Die flessen wijn van de Hema hebben wij besteld als bedankje voor de kraamhulp en de verloskundige. Zag er leuk uit en snel bezorgd! Wat mij betreft een aanrader.

Groetjes,
Dionne

Ik laat het nog even af hangen van moederdag (ik denk dat hij dat compleet vergeet). Vergeet hij het, dan krijgt hij een extra leuk cadeautje voor vaderdag. Of is dat heel gemeen?

Terug
Bovenaan