Originele geboorte-aankondiging

Hoi,

Ik ben op zoek naar een originele geboorte-aankondiging
heeft iemand misschien nog een idee, waar ik deze kan vinden?
Ik zoek niet de standaardkaartjes die bij de drukkerij in de boeken staan.
Het liefst ben ik nog op zoek naar iets wat helemaal niets te maken heeft met een kaartje maar iets anders origineels!
Heeft iemand een leuk idee?

Alvast bedankt
 
Hoi Nicole,

Als je bv bij vindex of google geboortekaartjes in typt, krijg je een hele lijst met sites. Tussen die sites staan er ook die hele andere dingen aanbieden ipv kaartjes.

't Is misschien even zoeken, maar ja, aangezien ik wel voor een gewoon kaartje kies, heb ik de namen niet onthouden vd sites die dat aanbieden./

Succes, Mosy
 
Ik vindt www.johnnyenanita.nl een originele site met geboortekaartjes, en laatst bij de kapper zag ik dat iemand de tekst op een ienie mienie tshirt had gedrukt en rond gestuurd. (je weet wel formaat tshirt wat je ziet in de auto's met favo huisdier en/of favo elftal). Succes!
 
hoi hoi

Wat mij wel leuk lijkt is inderdaad de tekdt op iets anders laten drukken. Ik heb eens in een bedankjes boekje gezien dat ze op een witte zakdoek de bedank tekst drukten, en deze dan als toffee oprolden.Moet dus ook voor geboorte kunnen. Verder kwam ik magneetjes tegen, waar je vanalles en nog wat op kunt laten drukken. Deze kun je vinden op www.vistaprint.nl

Misschien heb je er iets aan
Groetjes Doortje
 
Terug
Bovenaan