Originele geboortekaartjes

Beste lezers van jonge gezinnen,

Waar moet volgens jullie het ideale geboortekaartje aan voldoen? Creativiteit, kleurrijk, originaliteit etc. Of hechten jullie helemaal geen waarde aan het uiterlijk van het kaartje?

Ben benieuwd naar jullie reacties.
 
Ik had bij de eerste een winnie de pooh kamer en ook winnie de pooh geboortekaartjes. Deze keer wordt het een woezel en pip kamer en gaan we ook op zoek naar woezel en pip kaartjes.
 
Een kennis van mij had kleine roze t-shirtjes laten bedrukken. Dat vond ik ook erg schattig!

Persoonlijk ben ik zelf meer van het eenvoudige. Meer met een leuk printje erop dan bijzondere gedichtjes en plaatjes. Maar dat is iets persoonlijks.
 
idd heel persoonlijk.
Ik "walg" echt van die gedichtjes en geboorteteksten enzo. (ook van dat: "laat je even weten als je een beschuitje komt eten" of "als je teentjes wil komen tellen eerst ff bellen" enz) Verschrikkelijk Maar veel vriendinnen van me vinden dat juist echt super mooi. Smaken verschillen nu eenmaal.
Er is in elkgeval keus genoeg qua geboortekaartjes dus altijd wel wat bij voor iedereen.

 
Voor mij:

Een leuk plaatje wat goed bij ons past. De naam van het kindje, hoe laat en waar hij geboren is, zijn gewicht en lengte en ons adres en telefoonnummers.

Wij houden het vrij simpel in vergelijking met alles wat we tot nu toe hebben gezien. Wij doen gewoon wat bij ons past :)
 
ik hou van simpele klassieke kaarten, het moet wel een echt geboortekaartje zijn.tegenwoordig zijn er een hoop hele gekleurde kaarten...heel leuk maar ik zie er geen geboortekaartje in...maar idd zoiets is heeeel erg persoonlijk!ik vind juist een gedichtje wel op een kaartje 'horen'...maakt het persoonlijk en ik vind het mooi om mijn kindje iets mee te geven op die manier...

groetjes
 
ik vind dat het lekker vrolijk en kleurrijk moet zijn, het gaat om een kindje
dus het wordt niet mijn kaartje maar echt haar kaartje, dat vind ik belangrijk

daarnaast houdt ik van apart en hebben wij weinig budget

ik ga bij vistaprint.nl en dan kijk ik ook bij de uitnodigingen voor feestjes enzo, dus bij alle onderwerpen

nu heb ik weken geleden al een hele leuke gevonden. onze 1e kaartje komt daar ook vandaan en niemand heeft dezelfde kaart en daardoor knalde die eruit en kregen we superveel leuke reacties

het was een simpele witte kaart met vrolijk gekleurde bloemen en de tekst in sierletters en dezelfde vrolijke kleuren enz.

bij deze site kan je de kleuren veranderen en de achterkant in zwart-wit of in kleur een foto erbij ,en je kan de lettertype veranderen enzovoorts ook kiezen uit enkel of dubbele kaart dus echt personaliseren. daarbij heb je dan vanaf 80cent per kaartje incl witte envelop echt een topprijs
je kan ook bijpassende enveloppen kopen.

Wij hebben ook leuke adresstickers en die gebruiken wij bij kerstkaartjes enzo.

met een foto vind ik vaak wel gaaf maar die eerste dagen heb je nog geen supermooie foto's en ben je zoveel met andere dingen bezig.

als je beetje crea bent kun je echt een leuke kaart maken. Ik vind een standaard kaart die zoveel anderen al hebben helemaal niks, maar wij zijn apart en dat past bij ons

groetjes
 
Terug
Bovenaan