originele ideeën?

Hallo allemaal,
Ik weet sinds deze week dat ik zwanger ben, en ben nu op zoek naar originele manieren om het te vertellen aan ouders en broers/zussen.
Nu hoorde ik van een E.H.B.O-koffer (Eerste Hulp Bij Oppassen), met kleine spulletjes erin voor opa's en oma's.
Maar weet iemand anders nog leuke ideeen? Ook voor broers en zussen van ons? Ik ben erg benieuwd naar jullie verhalen!

Groetjes Eline
 
hey

allereerst gefeliciteerd,

voor een leuk idee, op de negenmaadenbeurs heb ik toen een boekje gezien. het handboek voor een super tante. misschien hebben ze zoiets ook wel voor een oom.
kun je ze dat geven als stille hint.

ik heb het gewoon verteld, en dat vonden ze al leuk genoeg.
succes met iets bedenken.
 
Ik heb het ze ook gewoon verteld, wel Heb ik afgelopen week een whatsapp gestuurd naar mijn broertje met de tekst: hallo, even een berichtje uit mijn mama haar buik...zou jij met mij willen voetballen? Groetjes je neefje...
Kreeg als reactie nee MMA (mixed martial arts) haha.
Op die manier dus laten weten dat we een zoontje krijgen...

Liefs
 
Wij konden het de familie met kerst vertellen, dus bij de koffie cucakes versierd met blauwe en roze muisjes uitgedeeld. Mijn schoonzusje had het meteen door, mijn schoonmoeder begreep de hint niet zo snel.
 
wij hebben voor de ene ouders ook dat koffertje omdat het hun eerste klein kind is.

en voor de andere ouders hebben we een fotolijstje gekocht en daar komt een gedichtje in te staan..

Je kunt mij nog niet horen,
Je kunt mij nog niet zien.
maar wanneer ik ben geboren
mag mijn foto hier dan in?


zo doen wij het..:D
ik heb zelf ook een topic op het januari forum hierover gesteld en daar staan ook wel wat leuke reacties op.
moet je maar eens kijken.

xxx


 
Het gedichtje in het fotolijstje vind ik ook echt een super idee!!!!

Wij weten sinds gisteren dat we zwanger zijn, het was totaal onverwachts maar zo gewenst!

Vandaag moesten we even naar de stad, en ik had al gezegd dat ik het met een cadeautje wou vertellen,
Ik wou een heel klein rompertje met opa en oma tekst er op...
Maar voor de ooms en tantes kon ik ook niks leuks in de winkel vinden!

Dus we zijn nog aan het nadenken hoe we het gaan vertellen, maar ook wanneer!

Wanneer hebben jullie het verteld?

Xx
 
Terug
Bovenaan