Originele manier om aan man te vertellen???

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik ben waarschijnlijk zwanger ( kan pas over 4 dagen testen maar heb alle verschijnselen )... Mijn vriend zit nog in het buitenland en komt zondagavond thuis...

Hoe zal ik het hem vertellen als het zover is?? Zou het zo graag op een originele manier willen doen dussssssss meiden help me!!!!!!!!!!!!!!!!

hoi kimmie
koop een speentje met i love papa erop en doe dat in zijn glas met drinken en afwachten maar tot hij hem vindt!!!
groetjes sandra

Hoi,

Koop het boekje van Kluun "Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt!"

is tevens ook een heel leuk boekje om te lezen...

Liefs Randy

Bij onze eerste heb ik Eric mee uit eten genomen, en van te voren afgesproken dat er een speentje in het hoofdgerecht verstopt zat,hihi was een echte giller, hij wist niet wat hij zag. We zaten lekker in een hoekje, dus andere mensen hebben daar eigenlijk niks van gemerkt. veel succes Wendy

Jammer dat hij er niet bij kan zijn...
Ik vind dat de vader écht bij het testen moet zijn, als dat kan natuurlijk.
Snap niet dat er vrouwen zijn die dit stiekem zelf even op de wc doen, zoiets beleef je toch samen.
in jouw geval is het anders, omdat je dan misschien te lang zou moeten wachten.

zij was zo benieuwd.....ik heb het ook gedan met friend....maar zij man is toch net daar...doe het met kleene shoenen en de positive test erbij!!

Ik zou eerst zorgen dat ik een positieve test in handen had. Ik ben met mijn zoontje 14 maanden bezig geweest om zwanger te raken. In die 14 maanden ben ik zeker 3 tot 4 keer zwanger geweest. Ik voelde namelijk álles volgens het boekje maar ik was niet zwanger. Je lijf kan je rare dingen laten voelen als je iets graag wil, hou daar rekening mee want anders komt die klap extra hard aan. Dus ik zou eerst zeker van mijn zaak zijn. Ik heb verder de test ingepakt en deze tijdens het eten aan hem gegeven. Hij dacht dat het zo'n merci chocolaatje was, maar het was een zwangerschapstest. Hij was door het dolle heen.

Grt. Lies 8 wkn 2

Hallo,
Ik heb een fles papabier bij de gall en gall gehaald en deze s'avonds op tafel gezet.
De reactie was ook echt super!!
Maar eigenlijk zijn alle ideeen hierbioven erg leuk.
Vind die van de speen in het hoofdgerecht ook geweldig!

Terug
Bovenaan