Originele manieren om HET NIEUWS te vertellen ????

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Bedankt voor jullie leuke reacties!

Hebben jullie al bedacht hoe je aan je ouders gaat vertellen dat je zwanger bent?
En voor degenen die hier al ervaring mee hebben, hoe hebben jullie dat gedaan?
Ik wil het op een originele manier doen, bijv.  met een cadeautje.
Het is natuurlijk voorbarig, maar stel dat ik  binnenkort zwanger  raak dan lijkt het me leuk om het op mijn vaders verjaardag in mei te doen.

Hebben jullie tips ????

Houdoe!!!! (ja, ik kom uit Noord-Brabant)

Esprit

Hoi esprit,

Ja ik heb er ook al een beetje over nagedacht.
Ik vind in ieder geval dat onze ouders het gelijktijdig moeten horen. Ik heb dit alvast bedacht:

Samen even wandelen (doen we wel vaker) en dan samen bij ons een kopje koffie drinken............... alleen krijgen onze ouders dan geen gewoon kopje maar een mok met de tekst: "voor de liefste opa" of " voor de liefste oma"............. en dan maar even wachten wat de reacties zijn.............. maar ik denk dat ze dan al snel door zullen hebben wat er aan de hand is.
Hahahahahah............op die dag verheug ik me al,

Groetjes,

SUUS

Ik heb voor me zoontje van bijna 3 al een wit tshirt liggen

daarop zetten we (met textiel papier) hoera ik word broer

Ik heb op me pc al een mooie ontwerp gemaakt

als ik zwanger ben dan mag ie dat aan trekken

Toen ik zwanger van hem was, heb ik gewoon verteld dat ze over 8 maanden

zwanger opa en oma werden niet zo speciaal gedaan

Mijn schoonzus is zwanger

zei vertelde het door tegen mijn zoontje te zeggen

dat er in haar buik een baby zat

zo kwam me zoontje naar ons toe

gr sas

Hoi esprit

Leuk dat je ook dit forum hebt gevonden. Mijn verhaal zul je wel ergens al gelezen hebben. Dus dat hoef ik niet meer te vertellen.
Ik ben dus nog niet bezig, maar bezoek heel wat site's is gewoon leuk!!
En ik zag op www.babybrabbel.org onder het onderdeel leesmap,en dan hoera zwanger hele leuke manieren staan hoe je het familie kunt vertellen. Kijk maar eens, zitten hele leuke tussen. Ik vind die van die sokjes met het gedicht het leukst. Maar hier in Limburg(ja ik praat met de zachte GGGG) is ook een hele goede chocolade fabriek, en hier kun je ook plakken en repen laten maken met tekst en met muisjes. Dus misschien dat ik dat doe voor de rest van de fam. Maar die sokjes krijgen mijn ouders en mijn schoonmoeder kado. Nou ja voorlopig hoef ik er nog geen te kopen.

Trouwens wanneer, in de hoeveelste week zouden julie het vertellen. En maak je dan onderscheid tussen ouders en rest van fam.??

Ik denk dat wij het mijn oma, en beide kanten de ouders het eerst zou vertellen. En de rest van de fam. pas na de eerste echo of zo. ik weet het niet, zien we dan wel.

veel liefs Doortje

Bedankt voor de tips, die met de mok vind ik heel leuk.
Doortje, ik zal ook eens op die site kijken, maar daar heb ik nu geen tijd voor, ik ga zo sporten. Ik laat nog wel weten of ik iets gevonden heb.
Ik denk dat het mijn ouders en mijn broer en zus, en 2 vriendinnen meteen vertel. Ik denk dat ik dan zo blij ben dat ik mijn mond niet kan houden. De rest van de familie komt later, ik denk na de eerste echo. Ik wil ook niet dat te veel mensen het weten voordat ik het op mijn werk heb verteld. Ik werk bij een groot bedrijf en ik denk dat het sowieso heel moeilijk wordt om het geheim te houden. Hier in de buurt wonen veel mensen die ook bij dat bedrijf werken dus het is zo uitgelekt.

Groetjes,
Esprit (praat ook met een zacht GGGG!)

ik ben er ook al mee bezig hoe ik het ga vertellen als ik zwanger kan worden ik ga een speen als cado tje geven met daarop liefste opa of oma ik zie het al helemaal voor me.alleen nu nog ff afwachten. succes he gr voetbalgek

Terug
Bovenaan