Orthomoleculair therapeut

Heeft iemand wel eens een behandeling ondergaan bij een orthomoleculair therapeut? Ons zoontje van bijna 4 jaar is de laatste drie-kwart-jaar erg dwars en vooral 'tegen zijn vader'. Dat werd steeds erger en nu zijn we kort geleden bij een orthomoleculair therapeut geweest, op advies van een kennis. Zij heeft ons zoontje 'doorgemeten' (vaag, maar waar) en hij drinkt nu elke dag twee kopjes 'urinewegen-thee' en krijgt een lepel visolie (omega 3 en 6) voor kids. En werkelijk waar: zijn gedrag is aan het omdraaien en hij kan weer door één deur met paps. Wonderbaarlijk, maar waar! Voor een redelijk laag bedrag van 50 euro (plus de thee en de visolie) hebben wij ons kindje weer op de rit en wordt hij weer het vrolijke mannetje zoals wij hem altijd kenden. En hoe? Doordat de gifstoffen uit zijn lijfje worden afgevoerd nu hij de juiste middelen toegediend krijgt. Zo simpel  maar een zeer  groot geluk! Ik kan het iedereen aanbevelen. Deze mevrouw is top!
 
hoihoi
ank je wel voor je tip!!
ik wou graag even vragen,weet je mischien een adres in haarlem of omgeving,woon namelijk in zandvoort.dat zou ik heel graag willen proberen de orthomoleculair therapeut.
alvast bedankt! yos
 
Hi Yos,

Deze mevrouw werkt in Leiden. Is ff rijden maar voor ons zéér de moeite waard geweest. Ik laat niet zomaar haar naam achter op dit forum dus als je haar telefoonnummer wilt hebben, geef me dan even jouw emailadres, dan mail ik het naar je.

Groet,

Anouk
 
hoihoi ja ik heb erover gedacht,maar het ging zo slecht op de peuterspeelzaal,agressief slaan,smijten met spullen,de consultatie bureau heeft me geadviseerd om gezinszorg te nemen want het is al heel lang bezig zo  en ook echt zwaar mijn zoontje gaat hopelijk als er nog plaats is deze jaar naar een speciale peuterspeelzaal waar hij meer aandacht zal krijgen,ik vind dit eigelijk best wel erg dat ie naar een speciale schooltje moet,maar  ik wil ook echt het beste voor mijn zoontje,  zodat hij straks lekker een  normaal kindertijd kan hebben want volgende jr wordt ie 4 en gaat ie   dan echt naar school.want als het zo doorgaat zoals nu zal niemand vriendjes met hem willen zijn,en dat zou mij echt verdriet doen,de peuterleidster zei ook tegen mij dat ze hem ook echt niet aankon.dat ze niet voor politieman kon spelen.dus maandag was ook zijn laaste dag op de peuterschool,heel erg vind ik dat ook.maar hopelijk zal die gezinszorg en speciale peuterschool goede resultaat geven.en straks kan hij weer lekker naar de "normale"peuterschool.
wel harstikke bedankt voor je advies.
vr groet yos
 
Terug
Bovenaan