Osteopaat, acupunctuur, nog meer tips!?

<p>Hi allemaal!</p><p>Weer ongesteld.. het begint me nu een beetje op te breken omdat het door mijn auto immuun ziekte en vaginale klachten zo ontzettend heftig is iedere maand om weer proberen zwanger te worden. Het is voor ons onmogelijk om er “niet te veel mee bezig te zijn” en het “een beetje los te laten”. </p><p>Zijn er tips? Ik heb een osteopaat en ga voor de volgende poging ook naar de acupuncturist. <br />zijn er nog meer (alternatieve) tips waarop je wellicht een kans nog kunt vergroten, al is het maar een béétje? <br /><br />liefs!</p>

Het enige wat ik  je toch kan adviseren is het toch los te laten. Mijn vk is er van overtuigd dat je mentaal de rust ervoor moet hebben. Ze zei dat je een zwangerschap niet kan afdwingen. 
Dus hoe moeilijk het ook is, let it go!
Verder zorg voor ontspanning, zowel bij jou als je partner, ook hij moet mentale rust hebben. Vrij omdat je elkaar graag wil, niet omdat het moet
Succes en ik hoop met je mee!

Je zou ook nog kunnen kijken naar voeding? Maar zoals hierboven ook al staat, zo min mogelijk stress is het belangrijkste.

Wat bedoel je met vaginale klachten? Als het gaat om pijn of stress/druk zou je mogelijk zelfinseminatie kunnen proberen?

Terug
Bovenaan