Osteopaat baby 4 maand

<p>Hallo, ik ben benieuwd of er hier mama’s zijn die ervaring hebben met een osteopaat. Onze dochter is 4 maand en een hele slechte slaper al vanaf begin af aan nu werd er geadviseerd om eens bij een osteopaat te kijken maar ben benieuwd wat zijn jullie ervaringen hierin? Groetjes gabrielle </p>

Hoi Gabrielle,
Ik heb er zelf (nog) geen ervaring mee, maar heb wel een afspraak staan voor over nog geen 2 weken voor ons zoontje van nu 3 weken. Mijn schoonzusjes zijn allebei met hun zoontjes ook geweest en die hebben daar heel veel baat bij gehad. Gelijk al een wereld van verschil. Kindje huilde heel veel en na 1 behandeling al gelijk verschil. Aangezien mijn bevalling niet bepaald vlekkeloos is gegaan en hij uiteindelijk na 4x trekken met vacuümpomp geboren is en nog heeft vastgezeten met schouder en heup, heb ik ook een afspraak gemaakt om naar hem te laten kijken.

Mijn dochter was ook een huilbaby, en met moeizame bevalling dacht ik, wie weet. Maar het deed hier niks. Ach baat het niet dan schaadt t niet!

Onze zoon is ook een huilbaby, osteopaat heeft ons echt op weg geholpen. Hij huilt al een heel stuk minder. Maar op het slapen heeft het helaas geen effect gehad. 

Ik ben 2x geweest maar bij ons heeft het niets gedaan. Maar proberen kan altijd, is niet vervelend voor je kindje en als je het geld er voor hebt dan is het een kleine moeite.

Dank jullie wel voor het delen, onze kleine huilt niet maar slapen is een groot issue ze beweegt veel haar hoofd/handen/benen en heeft haar ogen dicht. Dus vandaar ik zal eens een afspraak maken kunnen altijd kijken ?

Terug
Bovenaan