osteopaat en KISS syndroom

Hallo

Mijn dochtertje is via een KS geboren ivm stuitligging. Sinds 3 weken is ze erg huilerig en onrustig, heeft koude handjes en voetjes en krijst de hele boel bij elkaar als ze aan en uitgekleed wordt.verder maakt ze rare slikgeluiden en heeft isvooral 's nachts aan het schrapen met haar keel en aan het blaffen , klinkt heel naar want het is net of er iets vast in haar keel zit . Heeft ook giga darmkrampen. Kinderarts en en huisarts zien geen medische redenen hiervoor want ze groeit en drink goed (borstvoeding) Nu ga ik vrijdga naar een osteopaat want ik vermoed zelf dat dit misschien Kiss syndroom is . Heeft iemand ervaring mee of herkend bovenstaande? Alvast dank, Maria
 
Hallo,

Ik heb geen ervaring met kiss syndroom, maar wel met een osteopaat.
Onze zoon ( nu bijna 17 maand) huilde ook erg veel vanaf zijn geboorte. Wij zijn ook bij een osteopaat terecht gekomen. Deze vertelde dat het schedeltje van onze zoon niet soepel was, normaal zit er beweging in de schedel deeltje. Hierdoor had hij waarschijnlijk veel hoofdpijn. Om een lang verhaal kort te maken, wij zijn één keer voor een behandeling geweest en onze zoon was een andere baby. Huilde niet meer zo veel en als hij huilde klonk het "anders". Wij waren erg blij met deze osteopaat en vinden het jammer dat je er nog te weinig over hoord.
Erg veel succes en ik hoop dat jullie kindje door een osteopaat geholpen kan worden.

Groeten Manon
 
Hoi Maria,