<p>Heeft iemand goede ervaring met behandeling refllux klachten door osteopaat? Ons zoontje van bijna 5 weken spuugt sinds 2 weken 1-2 flessen per dag uit. Geen projectiel braken maar gewoon braken, loopt in golven uit zijn mond. Hij krijgt al minder voeding en zijn groei wordt in de gaten gehouden. Hij lijkt niet af te vallen maar ook nauwelijks aan te komen, gelukkig nog wel redelijk alert al heeft hij ook veel slaap nodig. Naast het extreme braken heeft hij ook veel last van maagzuur. Ik vind het zo zielig, maar cb en huisarts zeggen dat zolang hij niet afvalt of uitdroogt er weinig aan te doen is en sommige kinderen er pas bij vaste voeding overheen groeien. Dat gaat natuurlijk nog een tijdje duren, daarom ben ik benieuwd of iemand de klachten van mijn zoontje herkend en baat het gehad bij behandeling van osteopaat? <br /><br />De basics qua reflux doen we al, mijn dochter had het namelijk ook maar zij spuugde veel mondjes ipv hele flessen. Bedje schuin, lang hoog houden, kleinere speen van de fles, tussendoor boeren etc. Al lukt de boer aan het einde van de voeding niet altijd?</p>