Osteopaat regio Eindhoven?

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik wil met mijn zoontje Sven graag naar een osteopaat gaan. Hij heeft na 12 weken nog steeds veel last van darmkrampjes. Hij is ook erg gespannen en heeft een voorkeurshouding.
Ik woon in Bergeijk (half uurtje rijden van Eindhoven af). Weet iemand van jullie een goede osteopaat in de regio Eindhoven? Ik ga liever af op goede ervaringen van anderen dan om zomaar iemand te kiezen uit het telefoonboek.
Hoop dat jullie een goed iemand weten.
Alvast bedankt!

Groetjes,
Maike
Mama van Sven, 28-7-2007

Haai,

Ik kan je alleen aan een osteopaat in Roosendaal helpen (is niet echt in de buurt maar wel in Brabant). Hij is echt goed, het is een vlaming en hij doceert ook osteopathie.
Als je meer info wilt hebben over hem moet je maar even reageren.

Groetjes Anoesj

Hoi Maike,

In Leende zit een Osteopaat. Is niet zo heel ver van Bergeijk.
Ben ik zelf geweest toen ik zwanger was en hij is wel goed en hij werkt heel veel met babies.
De heer van Engelen 040 2063849

Hopelijk heb je er iets aan.

Groetjes Nathalie

In Veldhoven zit ook een hele goede praktijk! Andromeda heet deze. Er zitten twee gediplomeerde osteopaten in die tevens zijn aangesloten bij de Nederlandse Vereniging voor Osteopathie. (heel erg belangrijk als je de rekeningen indient bij je zorgverzekeraar!) Wij zijn met Daantje ook naar de osteopaat gegaan omdat ze verging van de darmkramp. We hadden alles al geprobeerd: speciale voeding, druppeltjes, noem het maar op. Niks hielp, totdat iemand me attent maakte op osteopathie. En het heeft fantastisch geholpen! Ons meisje heeft geen krampjes meer, het is net alsof we er een andere dochter voor in de plaats hebben gekregen!

Het telefoonnummer is: 040-2541154

Heel veel succes ermee!

Groetjes, Linda (moeder van Daantje, geboren 5 juli 2007)

Terug
Bovenaan