Osteopaat

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Heeft hier iemand ervaring met zwanger worden met behandelingen van een osteopaat?

Gr. Alies

Hoi
nee geen ervaring, wel eens over dit onderwerp gelezen toen ik op zoek was naar een ostheopaat voor onze dochter.
Misschien kun je wat googlen?
gr. Anne

Hoi

Ik zit bij de osteophaat en ben 19 weken zwanger.
Dit kwam vooral omdat ik veel last van mijn nek had.
Hij is er ook achter gekomen dat mijn bekkens niet goed stonden en heeft ze recht gezet, anders had ik last van bekken instabiliteit gehad.

Ook mijn baarmoeder stond iets naar achteren en heeft hij recht gezet.
Volgens mijn verloskundige was het ontzettend goed dat ik in mijn zwangerschap ter controle bleef bij de osteophaat.

Omdat dit je zwangerschap maar ook je bevalling veel makkelijker kan maken.

Maar ik zou zeker even bellen naar de osteophaat vrijblijvend wat hij voor jou kan doen om zwanger te worden.

Baat het niet schaad het niet toch?

Hallo,

Ik heb vorige week geprobeerd als tip iets te plaatsen over de osteopaat maar dat is door storingen (de verbinding liep  vast ofzo) mislukt.

Ik kreeg als tip van een collega om naar de osteopaat te gaan. Zij was na 41/2 jaar proberen zwanger te worden (ook via ivf) uiteindelijk binnen drie maanden na de start van de behandeling van de osteopaat zwanger en is inmiddels met zwangerschapsverlof!
Zij had de tip van iemand die het kennelijk ook gelukt was via de osteopaat zwanger te worden. Ik ben ook binnen drie maanden na de start van de behandeling zwanger geworden, terwijl ik al ruim 21/2 jaar bezig was. (heb wel een miskraam gehad na 2 jaar proberen en nu helaas weer maar dat is een andere verhaal, zie het miskramenforum).

Mijn osteopaat zei dat het hem vaak overkomt dat vrouwen na zijn behandeling zwanger worden. Ik geloof er heilig in. Ook mijn bekken stond scheef en ik had wat verklevingen tussen nier en blaas na een aantal blaasontstekingen.
Ik adviseer het vrouwen bij wie het wat langer duurt om zwanger te worden dan ook zeker om eens langs een osteopaat te gaan!

groeten
Beppie

hoi dames

Ik zag laatst dit onderwerp staan en besloot pas te reageren als ik een vriend van mij hierover had gesproken. Hij is osteopaat  in Oss.

Hij behandelt inderdaad vrouwen die zwanger willen worden. Het gaat dan om baarmoeder en nieren en de hypofise (?) waar de hormonen aangemaakt worden en om de doorgang van de eileiders. Wat hij precies doet weet ik niet zo uit te leggen, maar hij gaf aan dat hij alles zo optimaal mogelijk maakt om zwanger te raken.

Info inwinnen kan nooit kwaad lijkt mij!

veel succes, Clau

Terug
Bovenaan