Hallo,
Ik heb vorige week geprobeerd als tip iets te plaatsen over de osteopaat maar dat is door storingen (de verbinding liep vast ofzo) mislukt.
Ik kreeg als tip van een collega om naar de osteopaat te gaan. Zij was na 41/2 jaar proberen zwanger te worden (ook via ivf) uiteindelijk binnen drie maanden na de start van de behandeling van de osteopaat zwanger en is inmiddels met zwangerschapsverlof!
Zij had de tip van iemand die het kennelijk ook gelukt was via de osteopaat zwanger te worden. Ik ben ook binnen drie maanden na de start van de behandeling zwanger geworden, terwijl ik al ruim 21/2 jaar bezig was. (heb wel een miskraam gehad na 2 jaar proberen en nu helaas weer maar dat is een andere verhaal, zie het miskramenforum).
Mijn osteopaat zei dat het hem vaak overkomt dat vrouwen na zijn behandeling zwanger worden. Ik geloof er heilig in. Ook mijn bekken stond scheef en ik had wat verklevingen tussen nier en blaas na een aantal blaasontstekingen.
Ik adviseer het vrouwen bij wie het wat langer duurt om zwanger te worden dan ook zeker om eens langs een osteopaat te gaan!
groeten
Beppie