osteopaat

Hallo,

Ons zoontje van 7 weken oud is erg onrustig en niet tevreden.
Hij slaapt nauwelijks (gelukkig wel de hele nacht)
Als hij zijn bed ziet word ie al helemaal hysterisch.
Vanalles geprobeerd. Hij word nu ingebakerd en nu kan hij tenminste de nacht rustig slapen. Maar op de dag slaapt hij alleen maar korte hazeslaapjes van max. een kwartier.
Alleen bij mij op de arm is hij rustiger en huilt niet, maar als ik hem neerleg begint hij direct te huilen
Op het cb weten ze het ook niet.
Zij raadde me aan eens een osteopaat te proberen.
Heeft iemand ervaringen met een osteopaat. Of met het bovenstaande.
Hebben jullie tips of ideeen. Ze zijn van harte welkom, want ik weet het niet meer.

Alvast bedankt

Hallo,
Praat me er niet van,ons meisje wordt morgen 9 wkn en is sinds afgelopen zondag steeds rustiger aan het worden en slaapt overdag steeds beter.Wij zijn vorige week eerste keer osteopaat geweest,maar huilen/krijsen werd steeds erger totdat ik het afgelopen vrijdag ook niet meer wist,ze krijste min 12 uur op dag,(overdag,gelukkig sliep ze `s nachts wel ok,van vermoeidheid),Ik liep de hele dag met haar rond want zo bleef ze redelijk rustig,denk dat ze zich zo veilig voelde.Maar dankzij een tip van mijn moeders fysiotherapeut ben ik zaterdag gelijk overgestapt op andere voeding en namelijk de nutrilon pepti(tegen koemelkallergie) en werkelijk,na een paar flessen hadden we al een ander kind,zondag`s heeft ze zelfs gelachen wat we nog niet hadden gezien,en   afgelopen maandag was ze rustig in de box aan het brabbelen en ja natuurlijk huilt ze nog wel eens,maar geen krijsen meer.Gewoon eventjes huilen en klaar,en ze slaapt weer ,en ze kan in de box enz,wel gaan  we gewoon nog na osteopaat volgende week want ze heeft nog een voorkeurs houding met hoofdje.
Groetjes Gaby.
misschien een tip om op andere voeding over te stappen....Laat nog weten hoe het gaat....

Hallo Gaby,

Bedankt voor je reactie gaby
Ik heb nog wat vraagjes aan je als je het niet erg vind?
Was jou dochtertje van het begin af aan al onrustig of is dit later ontstaan?
Komt er in jou familie koemelkallergie voor?
Op het cb zeiden ze namelijk dat het niet logisch is dat ons zoontje koemelkallergie heeft omdat het niet in de familie voorkomt.
Zaterdag ga ik eerst nog naar de osteopaat en als dat niet helpt dan ga ik in overleg met cb ook de pepti maar eens proberen. Ik had er zelf ook al aan gedacht.

Ik laat het je nog horen.
Heel fijn trouwens dat het nu zo goed gaat met je meisje.
Geniet ervan.

Groetjes

hoi,
nee in fam komt geen koe melk allergie voor,wel heb ik zelf allergie voor pollen en grassen .En wacht niet op cb,gewoon met pepti beginnen,en ze zeggen dat je kunt afbouwen na 4 wkn om te kijken of klachten terug komen..Ik heb trouwens wel cb gebeld om te zeggen dat ik ermee ging beginnen.En hun zeiden dat dat mocht als ik dacht dat koemelkallergie was.,mocht of niet had toch gedaan....hihi.Ik weet hoe je je voelt met een krijsend kind.Gewoon machteloos.
groetjes.

Hallo Gaby,

Gister bij oseopaat geweest. Hij vond wat spanning in zijn nekje en "iets in zijn schedeltje" . Erg ingewikkeld, kan het niet meer uitleggen.
Hij zegt dat dit een reden kan zijn dat hij niet lekker in zijn vel zit en daardoor onrustig word. Ik moet zeggen, dat mijn zoontje ook wel wat rustiger is. Gister heeft hij veel geslapen in de box. En vanmorgen ook in de box en een half uurtje in zijn bedje.
Hij slaapt nog steeds geen lange stukken (op de nacht na). maar lijkt wel meer tevreden en heb vandaag al een paar prachtige glimlachten gehad. Dus het is even afwachten hoe het zich verder ontwikkeld.
Over 3 weken moeten we terugkomen.

Groetjes

Terug
Bovenaan