osteopaat

Wij zitten er over te denken om met onze dochter naar een osteopaat gegaan. Ze is erg onrustig en moet ook huilen als ze een t-shirtje aankrijgt en als ze in bed wordt gelegd. Altijd koude handjes.

Nou las ik al veel positieve ervaringen van andere moeders, maar heeft iemand ervaring met een osteopaat uit de omgeving van Utrecht? Ik begreep dat niet alle osteopaten babys behandelen. Tevens lees ik nu net dat een manueel therapeut het probleem echt verhelpt. Wat raden jullie aan?
 
Hoi hoi,

Ik ben met mijn zoontje bij een osteopaat geweest (ik woon in overijssel trouwens).
Hij huilde heel veel, was bijna niet te troosten, kon niet liggen, maxi-cosi was drama en hij was zo stijf als maar kon.
Ik had vele verhalen gehoord, maar ik geloofde er niet zo in. Maar toch na een paar weken ben ik gegaan, we waren radeloos van het gehuil.
Nou en inderdaad 4 behandelingen laters en ik had een heeel ander manneke. Na de eerst behandeling, van gewoon een paar keer iets drukken op bepaalde drukpunten (doet echt geen pijn hoor bij je kindje) zagen we al verschil. Dus ik raad het nu iedereen aan als je kindje zich overstrekt of veel huilt ga dan 1 keer bij zo'n man/vrouw langs.
Ik weet nu al dat ik zekers weer ga met kindje nummer 3 als die veel huilt of zich overstrekt en misschien wel 1 keer al gewoon om te laten zien.

Groetjes van Mieke mv Lotte (17.02.2004) & Jozua (15.10.2005)
en 35,3 wkn zwanger van een kadootje
 
Terug
Bovenaan