Osteopaat

Wij zitten er over te denken om met onze dochter naar een osteopaat gegaan. Ze is erg onrustig en moet ook huilen als ze een t-shirtje aankrijgt en als ze in bed wordt gelegd. Altijd koude handjes.

Nou las ik al veel positieve ervaringen van andere moeders, maar heeft iemand ervaring met een osteopaat uit de omgeving van Utrecht? Ik begreep dat niet alle osteopaten babys behandelen.

Wij zijn twee keer met ons meisje Santana bij Mark Bloemberg, een osteopaat in Zwanenburg geweest. Als het je niet uitmaakt er een stukje voor te reizen is het absoluut de moeite waard om naar hem toe te gaan. Hij heeft heel veel ervaring met het werken met baby's. Dat merk je ook echt, hij gaat zo lief met ze om! Ze lag helemaal te kirren zo leuk vond ze het!
Ik zou het aan iedereen met een klein baby'tje aanraden bij hem langs te gaan al is het maar om gewoon een 'check-up' te doen, een soort baby-APK, haha!

Wij konden meteen verschil merken aan Santana, ze was rustiger en leek gewoon lekkerder in haar velletje te zitten.

Succes!
Barbara

ps. je kunt kijken op de site www.markbloemberg.nl

hoi hoi,

Op de site van de landelijke vereniging vindt je alle adressen van alle osteopaten. Via google kun je er komen ( ik weet het niet meer uit mijn hoofd) Ik weer van mijn zus dat er in Utrecht een osteopaat zit die alleen maar babies behandelt !!! Is een vrouw en via internet ( haar site) kun je een afspraak maken.

Zelf ben ik in Dordrecht geweest met mijn ventje, ik heb er hele positieve ervaringen mee. Mijn zoontje spuugde erg veel en was onrustig. De osteopaat kon weliswaar niets vinden, maar hij vond het heerlijk bij die man !

Gewoon gaan !

groetjes en succes, Misja, mama van Thijmen(3 jr) en Marten( 10 weken)

Terug
Bovenaan