osteopaat

hoi

ik ga over 1.5 week met mn zoontje naar een osteopaat
hij heeft zoveel dingen gehad, en heeft nog een voorkeurshouding
waarschijnlijk heeft hij ook last van zn nek, door de snelle bevalling(32 min)

is er iemand die ervaring heeft met een osteopaat??

Hoi Riana,

Wij zijn met Senne ook naar de osteopaat geweest. Ze was een huilbaby en had last van projectielbraken. We hebben naast de bezoekjes aan de osteopaat ook andere dingen geprobeerd, zoals andere voeding, andere fles, RRR, enz. Ik kan dus niet precies aangeven wat wel en wat niet heeft gewerkt, maar sinds ze bij de osteopaat is geweest is het wel over! Ze is vier keer geweest en wat hij precies deed is me nog altijd niet duidelijk, maar ik zag na elke keer vooruitgang.

Succes, ik hoop dat het ook bij jullie goed zal helpen!

Groetjes, Dionne

Hoi,

wij zijn met onze Stijn ook onder behandeling bij de osteopaat, omdat hij een voorkeurshouding heeft. En inderdaad, al na een behandeling zagen we vooruitgang. We moeten hem wel blijven stimuleren naar zijn niet-voorkeurskant te kijken, omdat het anders binnen mum van tijd weer als vanouds is.
Onze Stijn overstrekt zich ook en dat is nu na die ene keer ook al een stuk minder!
Met onze dochter zijn we ook geweest en ook bij haar heeft het heel goed geholpen.

Ik hoop dat je ook zoveel succes zult hebben!

groetjes,
sakiris

Ik ben donderdag voor het eerst naar een osteopaat geweest met Amber. Ik vind dat ze veel huilt (maar geen huilbaby hoor), onrustig is,  wil niet op haar rug liggen, slaapt heel moeilijk in. Nu ik geweest ben denk ik wel dat ze er baat bij heeft. Ze werd er rustig van en liet af en toe merken wat ze niet fijn vond. Hij was al met al wel een uur met haar bezig! Ze viel daarna gelijk in slaap en werd vrolijk weer wakker.
Ben benieuwd hoe ze de volgende keer reageert.
Hoe vaak zijn jullie geweest, gaan jullie na een tijd nog een keer terug, wat waren jullie klachten, hoeveel kost jullie osteopaat?
Gr. Sonja

Hoi,

Wij zijn ook naar een osteopaat geweest met Damian. Hij heeft nu 3 behandelingen gehad, hij brengt met zijn vingers 2 werveltjes in zijn nek terug op de juiste plaats. Ik zie heel veel verbetering. Eerst kon hij zijn hoofdje bijna niet naar rechts draaien en dat gaat nu wel en ook heeft hij geen last meer van darmkrampjes.
Wij vonden het allemaal zo goed helpen dat ook mijn man nu onder behandeling is bij hem, hij had namelijk last van zijn rug en de osteo is erachter gekomen dat dit vanuit zijn heupen kwam en ook deze behandeling werkt!
Hij kost € 50,- per behandeling en ik krijg € 35,- per behandeling vergoed van het ziekenfonds.

Groetjes Nancy

Terug
Bovenaan