Osteopaat

Vanmiddag heb ik een intake-gesprek bij de osteopaat voor onze zoon (3-7-8). Hij heeft nl nog steeds erg last van krampjes, af en toe spugen en onrustig slapen. Overdag is het slapen niet makkelijk. Alleen in zijn eigen bed gaat het goed, in de kinderwagen niet. Hierdoor kom ik de deur bijna niet uit....
Waarschijnlijk kan ik deze week terecht voor de eerste behandeling.
Ik zal jullie op de hoogte houden!

Een trotse mama

Hoi hoi,

Hoe was het bij de osteopaat? Ik ga met Sofie ook naar een osteopaat, omdat ze enorm veel last had van krampjes. Na de eerste behandeling voelde haar buikje al niet zo opgezet meer aan. Ik ben daarna nog een keertje geweest en hij wil haar nu nog 1 keer terug zien.
Hij vond ook dat ze de eerste keer een gespannen indruk maakte, ze schrok toen ook overal van. Dat heeft ze nu ook niet meer.
Ik heb dus echt het idee dat het helpt!

Groetjes Marije

Hoi,

we zijn woensdagmiddag geweest. Merk nog niet zoveel verandering.... Misschien dat ik nog niks merk door de onregelmatigheid die we hebben gehad. Gistermiddag dus naar de osteopaat, vandaag naar de babymassage geweest waardoor hij een slaapje heeft gemist. En daarvoor, dinsdag nog de 1e prikjes gehad.
Hij heeft inmiddels vandaag al wel 3 poepluiers gehad, dus wellicht begint het te werken. Hoef over twee weken pas weer terug.

Ik houd jullie op de hoogte!

Terug
Bovenaan