Osteopaat

Wie heeft er ervaring met een osteopaat? Ik heb het al een paar keer genoemd zien worden in onderwerpen die gingen over inbakeren, krampjes, onrust en veel huilen. Allemaal dingen waar onze Quintus aan voldoet. Hij is nogal bruut ter wereld gekomen met de vacuumpomp en ik krijg steeds meer het idee dat ie daar iets aan over gehouden heeft. Heb een afspraak gemaakt bij een osteopaat. Hoop dat hij hem kan helpen met wat hem dwars zit.

Ik heb heel veel ervaring met de osteopaat. Ten eerste kom ik er zelf al jaren (ivm nekwervel die door een verkeerde houding telkens scheef gaat staan), onze oudste dochter heeft een keer een behandeling gehad (die klaagde op dat moment veel over buikpijn, daarna nooit meer) en nu onze baby Olivia ook omdat zij ook veel huilde. Het persen deed bij mij erg lang omdat de persweeën steeds wegzakten en niet sterk genoeg werden. Daardoor heeft zij vast gezeten. 1 behandeling bij onze osteopaat was voldoende om haar te doen veranderen in een tevreden baby die geen ontroostbare huiluurtjes meer had (sinds de behandeling niet meer gehad!) en ineens beter ging drinken en minder ging spugen. Tot die tijd kwam ze maar mondjesmaat aan (40 gram per week ofzo) en een week na de behandeling bij de osteopaat was het ineens 270 gram in een week.
Olivia had heel veel blokkades in haar hoofd door alle druk die erop had gestaan.

Goed dat je een afspraak hebt gemaakt! Ik ben benieuwd wat hij gaat zeggen!
Wanneer ga je ?

Ook ik heb ervaringen met de osteopaat..
Tom was erg onrustig en heeft een voorkeurshouding.. Na een bezoekje aan de osteopaat gaat het echt een stuk beter!!
Een echte aanrader!!!

Ook ik heb ervaringen met de osteopaat..
Tom was erg onrustig en heeft een voorkeurshouding.. Na een bezoekje aan de osteopaat gaat het echt een stuk beter!!
Een echte aanrader!!!

Nou dat klinkt veelbelovend. Ik kan vrijdagmiddag terecht. Ik hoop echt dat ze hem kunnen helpen want hij is duidelijk niet happy.

Wat doen ze dan tijdens zo'n sessie?