Osteopaat

Afgelopen dinsdag bij de osteopaat geweest. De reden hiervoor is, dat Anoush heel moeilijk in slaap komt en ook niet lang blijft slapen. Nu blijkt haar rechterarm en haar nekje helemaal vast te zitten! Hierdoor ligt ze niet lekker en slaapt ze ook niet vast. Ergens ben ik opgelucht dat er idd een reden is en aan de andere kant vind ik het zo zielig dat we niet eerder gegaan zijn.. Met een paar behandelingen is ze er ws vanaf. De symptomen lijken heel erg op die van het Kiss-syndroom. Veel dingen heb ik niet echt bij stil gestaan, maar vallen nu ineens op. Na de eerste behandeling merk ik nog weinig verschil. Ik ben heel benieuwd hoe snel we wel wat gaan merken. Over 2 wk gaan we weer.

Wat goed dat jullie nu toch zijn gegaan. Beter laat dan helemaal niet toch? Fijn voor Anoush dat ze straks gewoon lekker door kan tukken zonder dat haar lijfje vervelend voelt.

Succes!

Wat fijn dat je een oorzaak hebt gevonden!!
Ik vind het ook altijd duidelijker achteraf hoor. Toen Olivia voor het eerst ging (3 weken oud), voelde ze daarna heel relaxed in mijn armen. Terwijl ik daarvoor nooit had gemerkt dat ze altijd zo verkrampt lag.
Jammer dat je nog weinig verschil merkt, maar hopelijk gaat het snel beter!

Oh gelukkig dat je een oorzaak en behandelplan hebt gekregen, hoop dat je snel veranderingen gaat merken, ik ben van plan om volgende week afpraken te gaan maken,

Super dat jullie nu weten wat er aan de hand is!
Ik hoop dat de behandeling(en) bij de osteopaat snel aanslaan en jullie kleine meid zich weer lekker voelt en weer als een prinsesje zal slapen ;-)

twiki, jij bent snel gegaan zeg! Ik baal ergens echt dat ik zo lang gewacht heb. Waar had Olivia last van? Huilde ze erg veel?
Ik merk nu trouwens wel dat ze aankleden minder vervelend vind. In slaapgedrag nog geen verschil, daar moet ik nog ff geduld mee hebben denk ik.

twiki, jij bent snel gegaan zeg! Ik baal ergens echt dat ik zo lang gewacht heb. Waar had Olivia last van? Huilde ze erg veel?
Ik merk nu trouwens wel dat ze aankleden minder vervelend vind. In slaapgedrag nog geen verschil, daar moet ik nog ff geduld mee hebben denk ik.

Olivia huilde iedere avond urenlang. Ik ga zelf elke 4 maanden naar de osteopaat dus heb haar meteen laten nakijken. Maar had al wel gebeld of ik eerder terecht kon. Omdat ik zo bekend ben met de osteopaat, dacht ik daar natuurlijk ook snel aan.
Maar toen had ze ook een blokkade in haar hoofd, waarschijnlijk omdat de bevalling op het laatst erg zwaar was omdat de persweeen telkens wegvielen.
Maar na 1 behandeling hield het huilen meteen op. Ze heeft het nooit meer gedaan. Was de osteopaat echt zooooo dankbaar!

Hopelijk gaat het slapen van Anoush snel beter!

x Martha

Terug
Bovenaan