We zijn vanmiddag met Emi toch maar naar een osteopaat gegaan. Ze voelde meteen dat haar nekje dus echt niet goed zit. Mijn vermoeden is helaas bevestigd. Bij de bevalling is de eerste vacuumpomp geknapt en Emi dus helemaal terug geschoten naar binnen. Ze meent dat Emi een soort whiplash heeft wat ik dus niet hoop want heb dit zelf. Dit verklaart wel waarom ze vaak misselijk is na de fles. Had ik ook in het begin na het eten. Vind het echt zo erg voor mijn kleine dappere dame. Ze heeft haar goed behandeld want nu slaapt ze al en heeft ze de afgelopen weken echt niet gedaan. Vind ergens wel fijn dat mijn moederinstinct goed zat. Ik zei al tijden dat Emi helemaal niet lekker in der velletje zit en niet voor niks huilde. Zie eerder topic van mij. Ben ook bij de huisarts geweest om even flink tekeer te gaan. Als blijkt dat Emi echt whiplash heeft ga ik stappen ondernemen tegen het ziekenhuis. Dit moet voorkomen worden. Ik ben afgescheept na de bevalling met het antwoord is fabrieksfoutje die vacuumpomp. Daar hebben we nu wat aan. Ons moppie heeft veel pijn door hun fout. Bah wat voel ik me hier rot onder