Osteopaat

We zijn vanmiddag met Emi toch maar naar een osteopaat gegaan. Ze voelde meteen dat haar nekje dus echt niet goed zit. Mijn vermoeden is helaas bevestigd. Bij de bevalling is de eerste vacuumpomp geknapt en Emi dus helemaal terug geschoten naar binnen. Ze meent dat Emi een soort whiplash heeft wat ik dus niet hoop want heb dit zelf. Dit verklaart wel waarom ze vaak misselijk is na de fles. Had ik ook in het begin na het eten. Vind het echt zo erg voor mijn kleine dappere dame. Ze heeft haar goed behandeld want nu slaapt ze al en heeft ze de afgelopen weken echt niet gedaan. Vind ergens wel fijn dat mijn moederinstinct goed zat. Ik zei al tijden dat Emi helemaal niet lekker in der velletje zit en niet voor niks huilde. Zie eerder topic van mij. Ben ook bij de huisarts geweest om even flink tekeer te gaan. Als blijkt dat Emi echt whiplash heeft ga ik stappen ondernemen tegen het ziekenhuis. Dit moet voorkomen worden. Ik ben afgescheept na de bevalling met het antwoord is fabrieksfoutje die vacuumpomp. Daar hebben we nu wat aan. Ons moppie heeft veel pijn door hun fout. Bah wat voel ik me hier rot onder

Jeetje dat is heftig! Zo klein en dan misschien al een whiplash.. Door een vacuümpomp.. Onbegrijpelijk! Wel fijn dat de osteopaat lijkt te helpen. Wat zei de huisarts erover? Heeft de osteopaat gezegd of ze hier altijd last van blijft houden of dat het met haar behandelingen over gaat?
Mocht het zo zijn dan hoop ik dat je wat voor elkaar krijgt in het ziekenhuis.
Ik hoop voor je dat het goed blijft gaan met Emi en dat ze zich prettiger gaat voelen!

Hey meis, is idd even heftig. De huisarts vind dat we ons aanstellen en gewoon een huilbaby hebben. Maakt em niks uit wat de osteopaat ervan zegt. Als het goed is zullen de klachten vrijwel overgaan door de behandelingen. Als echt blijkt dat ze whiplash heeft ga ik een vriendin van me inschakelen ze is advocaat en ook net mama. Nu ligt onze mup al vanaf 4 uur lekker te slapen in haar bedje wat voorheen echt onmogelijk was. Dus 1 behandeling heeft al wonderen gedaan. En ach geld doet me niks wil gewoon niet dat zulke fouten nog eens worden gemaakt. Als zou ik ons huis moeten verkopen om voor Emi de behandelingen te betalen wil gewoon alles eraan doen zodat ze weer ons tevreden moppie wordt.

Wat fijn dat de osteopaat meteen merkte dat er iets was, wel heel vervelend dat het gebeurd is natuurlijk.
Idd erg dat dat gebeurd is, vooral dat ze er zo laconiek over doen! En een ha die zegt dat jullie je aanstellen...? Ernstig!
Lekker verder gaan met de behandelingen dus, heerlijk dat ze nu gewoon lekker ligt te slapen.

Succes!

Terug
Bovenaan