Osteopaat

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ik ben vanmorgen bij de osteopaat geweest. Dacht misschien kan die helpen om mijn cyclus wat op orde te krijgen. Baat het niet dan schaad het niet toch?
Ze heeft wat gevoeld en gepord en mijn middenrif en onderlichaam zitten volgens haar ram vast, daar gaat ze dus wat aan doen.

Verder had ze het over progestoron creme (van Dr Lee?), dat ik me daar maar eens in moest verdiepen op internet. Omdat ik volgens haar waarschijnlijk niet genoeg slijm opbouw zodat mijn eitje nesteld... Heeft iemand hier ervaring mee?

Groetjes Suus

Hey Mamasuus82,

Ik hoop dat je bij de osteopaat geluk hebt!
Moet er wel bij zeggen dat ik altijd wat sceptisch tegenover dit soort cmetjes ben, ook al heb ik hier nooit van gehoord. Naar mijn mening hebben hormonen alleen nut als je ze inneemt of inspuit en niet zozeer als je ze op je huid smeert. Ik denk dat je dan een te kleine dosis binnenkrijgt om effect te hebben op je slijmvlies.
Zelf heb ik een tijdje in het ziekenhuis gelopen om zwanger te worden en ik denk altijd van, als het echt geholpen zou hebben (heb ook een aantal keer slijmvlies aan de dunne kant gehad), hadden de artsen het wel aangeraden.

Aan de andere kant, wat jij zegt, baat het niet, schaadt het niet.

Zie dat het een vrij negatief verhaaltje is geworden.... Ik hoop dat je het niet zo opvat. Wil er alleen duidelijk mee maken dat je niet teveel wonderen moet verwachten van een cremetje, maar dat je ook heel realistisch moet blijven. Blijf natuurlijk wel hopen en positieve gevoelens houden!

Ik hoop dat je de creme niet lang nodig hebt!

Liefs Daisy

Mijn moeder is vroeger naar accupunturist geweest en had daarna regelmatige cyclus

Terug
Bovenaan