Osteopaat

Ons meisje blijft zo ontzettend onrustig, het lijkt wel erger te worden...
Vorige week had ik om te informeren een mail gestuurd naar een osteopaat.
De volgende dag belde hij terug, met de vraag of we morgen langs kunnen komen.

Nadat we de afspraak hadden gemaakt, leek alles n stuk beter te gaan. Dus ik vroeg me al bijna af of ik weer af zou bellen. Maar niets was minder waar...pfff overdag een en al onrust hier. Veel huilen, bijna niet slapen, spugen... Gelukkig gaan de nachten redelijk.

We gebruiken inmiddels wel nutriton door de fles, dus het spugen is wel minder, maar nu heb ik het idee dat ze weer meer last heeft van krampjes.

Ik hoop echt dat we morgen iets bereiken, want ons arme meisje is ontzettend moe (en mama inmiddels ook...)
 
ik had ergens gelezen dat ze van de nutriton de eerste dagen ook last kunnen hebben van de nutriton ? En dat het ook eventueel obstipatie kan geven pff . Ik wil ook ermee starten maar weet ook even geen raadt . Heeft je kleine obstipatie ?
Ik ben zo benieuwd hoe het zal zijn op je consult laat je veen weten hoe het was . Allerbeste hopelijk gauw een oplossing , mischien verborgen reflux ?
Heb je een verwijzing gekregen voor de osteopaat ?
 
Bedankt voor je reactie.

Het klopt idd dat ze last van hun darmpjes kunnen krijgen van de nutriton. Zoë had ook wel last toen ik van bv overging op kv. Maar dat ging inmiddels beter. Hoop dat dit dus ook tijdelijk is.

Ze spuugt trouwens nog wel, maar wel minder, gelukkig.

Ik heb zelf ook aan reflux gedacht. De kraamhulp had het er zelfs al over, omdat ze af en toe opeens heel hard gilt.

Ik ben erg benieuwd wat de osteopaat te melden heeft morgen, we zullen zien.

Ik hou jullie zeker op de hoogte!
 
Vervelend als ze zo onrustig zijn he. Ik baker hem nu elke keer in, soms word hij er boos om maar het helpt uiteindelijk gelukkig vaak wel. Ik heb een vriendin die met haar kindje toen hij nog klein was naar de osteopaat is geweest en daarbij hielp het erg goed. Ben benieuwd of het helpt, het heeft natuurlijk ook even tijd nodig. Ik hoop dat je na een paar behandelingen resultaat ziet. Suc6
 
@hmimes voor de osteopaat heb je geen verwijsbrief nodig. Kben er zelf ook al eens geweest.. je kan gewoon bellen voor een afspraak.
 
Die onrust is sowieso niet prettig, maar met nog 2 kids is het idd helemaal zwaar, tussen de huilbuien en andere onrust proberen de andere 2 aandacht te geven...

Ik hou jullie op de hoogte!
 
Terug
Bovenaan