osteopaath geweest

hoi

ben net met jens bij de osteopaath geweest, voo zn voorkeur, en zn verborgen reflux.
jens heeft bovenin zn wervels bij zn nek/hoofd waar het vest zit,
dit komt door de snelle bevalling van 32 min.en heeft dus een beperking naar rechts.
en dat veroorzaakt dus ook de reflux.
die man heeft jens helemaal alle kanten opgeduwd
wist van sommige bewegingen niet eens dat dat kon bij een baby.
moet nu over 2 weken terug, en thuis oefeningen doen.
het is oko wel wat ze noemen kiss.

groetjes riana

hoi riana,

goed! en merk je al verschil? ik ben ook met nynke naar een osteopaat gewest vanwege haar voorkeurshouding (ze had geen kiss hoor) en het werkte al na 1 keer, ik hoefde niet meer terug.

groetjes,
daphne

hoi
wat fijn dat het reflux met de ostheopaat wel werkt bij mijn zoon niet wat zijn kinderen dan lenig he

en wat betreft het kiss syndroom dat ken ik wel dat heeft mijn oudste zoon (nu 3 jr) ook
hij had een botje scheef staan en die hebben ze recht gezet en het was allemaal goed toen

groetjes jolanda
mama van tim en daan

Mijn zoontje  huilde veel, was erg onrustig  en wilde continue meer voeding. Het was nooit genoeg. Mijn huisarts verwees me door naar een osteopaat. Die constateerde het kiss syndroom, de oorzaak hiervan was de aangezichtsbevalling. Al naar één behandeling had ik een ander kind. Lachen, brabbelen en de voeding ging terug naar de normale hoeveelheid. Na de tweede behandeling hoefde ik niet meer terug te komen. Mijn zoontje gaat nu lachend naar z'n bed en komt er lachend weer uit. Voor ons een hele verademing na al die huilweken!

Terug
Bovenaan