Osteophaat ervaringen

Ik was benieuwd wie van jullie ervaringen heeft met de osteophaat?

Saar huilt sinds een week ook overdag veel en sowieso vanaf geboorte rond 19u tot de volgende voeding. Ook kreunt ze met regelmaat in haar slaap - waarschijnlijk buikkrampjes. Alles al geprobeerd, maar het meisje blijft het moeilijk houden.

Morgen heb ik een afspraak met de osteophaat, ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn? Hoor veel goede verhalen, maar hebben jullie nog tips; wat moet ik zeggen of waar moet ik op letten?

Liefs Suus (en Saar)

Wij zijn er ook geweest omdat Daan ook zoveel huilde overdag en niet kon slapen.. Na drie behandelingen is er weinig veranderd en zijn we doorgestuurd naar een manueel therapeut waar we morgen een afspraak hebben! Ik hoop dat het bij jullie wel iets oplevert! Succes!!

We gaan zo dus ik hoop zo dat het helpt - Saar heeft al drie dagen van 09.00 tot 21.00 gehuild. Zo slopend. Heel vreemd want in de nacht gaat het super goed en gaat ze heerlijk slapen. We zullen zien... Keep you posted.

Och meid, wat een ellende... Heel herkenbaar ook mijn zoon had hetzelfde, slopend!!!

Hij had reflux, zou Saar dat ook kunnen hebben? Hoeft niet met spugen gepaard te gaan, kan ook een verborgen reflux zijn, Google maar eens....

Ben benieuwd hoe t gegaan is..

He Mickey,
Ben dinsdag naar de huisarts geweest, maar hij dacht aan krampjes... geen reflux (verborgen ook niet) dus. Tenminste volgens de dokter. Dacht ik namelijk zelf ook aan.

Zojuist naar osteopaat geweest en hij denkt wel iets te kunnen betekenen voor Saar. Hopelijk is dit zo. Hij adviseerde ook Saar in een zijslaper te leggen ivm de krampjes. Nu ligt ze ingebakerd en wel in de zijslaper. Een uur af en aan huilen, maar nu (fingers crossed) is het toch al 25 minuten stil! Wie weet...

Ik ga iig de methode van Ria Blom hanteren (voor zover ik nog geen rust en regelmaat had) en echt op tijd voeding geven. BV duurde bij mij een uur, maar dat ga ik tot max 20 min per borst inkorten. Misschien dat dat ook helpt?

Pff wat een gehannes. Maar ik hoop dat het Saar (en daarmee mij) helpt.

Liefs Suus

Hier een september mama met erg goede ervaringen met een osteopaat

eerst 4 jaar geleden vanwege een huilkbaby, na 2 sessies een lachende baby

en nu vanwege voorkeurshouding.

beide zijn met ene keizersnede te wereld gekomen, hebben beide op dezelfde manier in mijn buikgelegen en hebben een spierspanning opgebouwd...

onze oudste was na 2 sessies helemaal "genezen" en begon te lachen
onze jongeste nu met 2 sessies al erg ver en aanstaande vrijdag haar laatste...

wel rijden wij van den haag naar utrecht omdat zij al 40 jaar ervaring heeft met baby's
wij sturen ook vrienden door.. en zij hebben net als ons goede ervaringen....

(huilbaby.nl)

wie weet hebben jullie er iets aan!

heel veel succes want een huilende baby is best heftig...

Terug
Bovenaan