ostheopaat

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Heeft er iemand ervaringen met een baby met slaapproblemen die naar een ostheopaat is geweest en wil iemand daar wat over vertellen?

Bedankt,

Loes

hoi hoi,

Mijn zoontje is 13 maanden en slaapt nog steeds erg slecht (al wordt het langzaamaan steeds beter) en we proberen vanalles om hem beter te laten slapen.
Ik ben ook met hem naar een osteopaat geweest, maar zij kon niets voor hem doen.
Ze heeft heel lang aan zijn hoofdje zitten voelen en het enige wat zij kon voelen, was dat hij een beetje last van z'n oortje heeft, maar dit zou volgens haar niet het probleem van het slechte slapen zijn.
En dit kostte ons dus € 80,-. Krijg het gelukkig wel vergoed.

Nu ben ik met mijn zoonjte ook bij een chiropracter geweest. Het is dat mijn moeder daar naar toe gaat voor haar rug. En zij meent dat hij last van zijn nekje heeft.
Grote onzin, volgens mij. Want daar heb ik nog steeds niets van gemerkt.
Hij gooit ook altijd zijn hoofdje van gekkigheid naar achter en dat doet hem ook geen pijn.
En een paragnost (ja, ik probeer echt alles....haha) kon weer niets vinden. Ik moest een foto naar hem toe sturen van mijn zoontje en 3 vuilniszakken onder zijn bedje leggen.

Maar zo zie je maar, de een zegt dit, de ander dat.
Moeilijk hoor.

Succes ermee.

xx Nicole

Ps. sorry voor het lange verhaal (waarvan de helft niet eens antwoord op je vraag is).

ons zoontje sliep vanaf de geboorte heel slecht en heel weinig (meestal maar 1 uurtje en dan was het weer brullen). Na slechts 1 behandeling van de osteopaat ging het meteen al stukken beter.

Wij hebben ook echt van alles geprobeerd en waren de wanhoop nabij. Of osteopathie altijd DE oplossing is weet ik ook niet.

Terug
Bovenaan