Ostheopaatgedoe, gatsie

Hallo allemaal,

Heeft er iemand ervaring met ostheopatie? Ik ben nu 2x geweest met Koen (bijna 12 weken) en hij brult aan een stuk door terwijl hij normaal eigenlijk nooit echt hard huilt. Ik sta daar dus, moet opletten dat ik zelf door blijf ademen, haha. Ik vind het vreselijk begrotelijk allemaal en wil eigenlijk niet meer heen...

Hij wordt behandeld omdat hij steeds zo overstrekt en omdat we meenden te zien dat hij een afgeplat achterhoofdje kreeg i.v.m. voorkeurshouding. Dat trekt ook nog wel weg als ze gaan zitten, het is zo minimaal... Op het CB zeiden ze dat het puur cosmetisch was...

Iemand tips voor mij?

Bij voorbaat dank...

Ptra

hoi hoi

probeer een verwijzing voor fysio te krijgen via ha?!
wij hebben het zelfde hiern sterke voorkeurshouding en hoofdje begint plat te worden
linsey krijgt nu fysio of eigenlijk wij. fysio komt kijken en wij krijgen tips en oefeningen die we met haar moeten doen. fysio komt thuis en oefeningen doe je de hele dag door
linsey heeft er geen last van want je doet het tijdens de handelingen die je al doet
misschien een idee?

groetjes danielle mv lionsey 10-11-2006

hallo,

wij gaan ook nog steeds met ons zoontje naar de ostheopaat, hij is nu bijna 6 maand en we zijn zown 6 keer geweest nu.......hij gilt en krijst ook daadwerkelijk alles aan elkaar maar daarna gaat het weer veel beter......hij had ook overstrekking en overal beknellingen zitten, alles is nu weg maar ondanks dat ie huilt wat ik ook echt verschrikkelijk vind ga ik nog steeds wel....en we blijven ook 1x in de 2 maand gaan nu.......

overstrekken is dat ze zich helemaal uitrekken en dan heel ver met het hoofdje naar achteren strekken en de beentje gaan ze dan ook uitzetten......bij ons leek het net dat Yoëll met z`n hoofdje z`n hakjes wou gaan raken......

pfff hopelijk begrijp je het want ik ben niet zo goed in het zo uitleggen haha

Terug
Bovenaan